• Cessan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej!

Jag tänkte fråga en liten fråga till er experter :)
    Jag tog ut min hormonspiral i fredags och bm sa då att det såg ut som att det var ägglossningstid vilket borde stämma (enligt p-tracker med), men igår så började jag blöda, bara lite lite, men idag har det kommit dessto mer. Är detta "riktig" mens eller bara någon mellanblödning?
    Kommer jag få äl igen om 2 eller 4 veckor? Jag hade järnkoll på min cykel, men nu rubbades allt :P  

• Cessan

Tycker precis som knasten att alla ska få känna det dom känner. Och inte bli påhoppade för det, detta borde vara en tråd för pepp och inte för att man ska tänka att någon alltid har det värre.

Lev dina känslor Trixxy var så ledsen och förbannad som du vill vara utan hämningar! Nu peppar vi för många plus!

• Cessan

Äl +8 idag, tyckte jag skymtade något igår kväll och hade förhoppningar för morgonens test, men nej. Jag ser då inte tillstymmelse till sträck. :/

• Cessan

Ja, här kommer bilder :) Ser extremt negativt ut, men jag plussade väldigt svagt med dottern på bim +3 så jag kanske tar lite tid på mig, hoppas det :P 

igår kväll

i morse äl+8
  • Cessan
    Meja JP skrev 2012-08-09 09:07:46 följande:

cessan,ser om jag vinklar skärmen på det översta

LisaW111,jag kan se ngt på dina test

Här kommer mina morgon test,vet inte riktigt vad jag är på nu,BIM minus ett par dar iaf.fem kanske?? får kolla sen.
    hade dessa sparade,men de har nog fel LOT   120517 tror jag det var och dem var det ju fel på....
    Ser på ditt, hoppas att det inte är ett spök! tycker det är så konstigt att spökstreck ska kunna bli så starka, men i den här tråden har man ju sett mycket, jag håller tummarna! :)
  • Cessan
    nya mamman skrev 2012-08-09 09:11:23 följande:
    Cessan: från mobilen ser jag tyvärr ingenting :(
    Inte jag heller tyvärr :P
  • Cessan
    LisaW111 skrev 2012-08-09 09:30:07 följande:
    tack Odetta för ditt svar också =)

men hööörrrrnniiiii  =))  Nu har jag ju visserligen trixat som en galning på ett ÄNNU ett test jag bara inte kunde låta bli att ta (trots diskussionen om hur dyrt det är :/ )  

VAD TROR NI ????? Kan det vara något :D  höhöhö** =))) Hihi
    Nu ska jag bara vänta och vänta.. f*n HOPPAS nu det stannar kvar.. annars blir det 3:e MF sen mars :(
    Men just nu: G L A D Hjärta

Haha, jag ser! ;)

Grattis!
  • Cessan

Meja JP> någonting ser man ju där, jag fortsätter hålla mina tummar :)

Mitt test idag är lika blankt som igår, får nog lugna mig ett par dagar nu :P

• Cessan

Meja JP> jag har BIM den 16 enligt p tracker så jag har testat tidigt, så än är inte loppet kört :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester