Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
BM+2

BM+2

Här är man själv så orolig att min bm har sagt att jag ska åka in till Gyn så jag kan lugna ner mig lite.. Skriver senare hur de gick!
Skumbanan; vill veta vilken vecka jag är i exakt. Vet inte när jag hade senaste mens och har ont i magen. Så alla bm jag pratat med sa att jag skulle åka in för att lugna nerverna lite. Sen får jag väl va beredd på att man kanske inte får se ett hjärta
Jag är enligt fm i vecka 5. Går in i vecka 6 på typ måndag eller tisdag. Med vul kan dem tydligen se ganska mycket sa hon på SÖS.
Jag åker och sätter mig på Gyn akuten. Enda som har en rimlig tid. Annars har jag en tid 27 juni och då är jag i v 9-10
Nu har jag varit på Gyn. Gravid är jag men dem kunde inte se vart den fäst. Är isåfall i vecka 4+4 och ska tillbaka om 12 dagar för återkoll. Nu kännas de som hela ens värld föll
Hcget ökar som det ska iaf om man kollar på testerna. Lägger in senare ikväll så får ni se om ni vill? Jag hoppas verkligen jag får se ett hjärta nästa gång! Skulle bli såå glad!
Här kommer min fina stegring som gör mig lite lugnare. Är i vecka 4+4 och dem kunde inte se vart graviditeten fäst sig men kanske inte så konstigt?