• Trolltoka

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Trixxy skrev 2012-02-28 14:29:24 följande:
    Någon som kan spanska? Hur många barn har hon egentligen i magen?

" target="_blank">

Flåt att jag bara dyker in så här, men låter som det är fyra stycken hon har i magen  
    trolltoka.blogg.se *~*Novah 28+1 13/3-07♥Hugo 40+6 29/1-10*~*
  • Trolltoka

Åh kan det inte bli imorgon så jag också får börja testa? (har smygläst här ett tag men har inte hunnit börja testa innan mensen kommit) Fick hem en drös tester idag och var ju bara tvungen att ta ett, men var nog lite optimistiskt eftersom jag är några dagar innan BIM (osäker på hur många för min cykel verkar vara lite som den vill) och dessutom druckit mängder med vatten haha. 

• Trolltoka
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-28 16:40:39 följande:
    jag var också så dum
    Tetsade mig igår, efter jag hade druckit te och ca 5 dagar innan BIM. Testet var toknegativt
    Ska testa igen på lördag eller kanske söndag. 
    Man är ju som lite "het på gröten" när det gäller testande... Suck. Att man inte har lärt sig ännu? Kan vara på bim-4 likväl som bim-9... Med yngsta fick jag + på äl+9. Känner mig själv så väl att jag vet att jag inte kommer kunna hålla mig många dagar så kommer testa imorgon, och dagen efter de, och dagen efter de... osv tills tanten kommer på besök eller ett fiiiint plus syns! 
  • Trolltoka

Kunde inte hålla mig från å ta ett till nu när jag hållt mig lite längre. Tyckte jag skymtade något svagt svagt svagt men de försvann när tiden gick ut Bara ha is i magen å kolla imorrn igen *asg*

• Trolltoka
    safini skrev 2012-02-28 18:24:29 följande:
    kan du inte lägga ut bild ändå?? :) Håller tummarna att du snart får ett plus som stannar kvar :) kram
    Ska se om jag kan logga in via luren och lägga upp bild (har bilden i mobilen men jag såg då inget på bilden Obestämd)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester