- 

När jag läste ditt inlägg gick jag och tempade, låg på 37.7, högt för mig :) Hoppas hoppas vi har bebis!!Sweetii skrev 2012-07-11 23:16:06 följande:Nu låg den t.o.m på 37,78
 och jag är inte sjuk heller :1) - 

Gud va alla plussar på ÄL+10, där jag är idag... jag blir galen, inte ett positivt på långa vägar, förlorar snart hoppat att det blev ngt alls den här gången heller. FAST jag har så starka känningar.
 - 

Om du inte ska långt ut i skogen så kan du ju alltid vända dig till akuten om det skulle bli värre. Om man är hemma går man ju mest och grubblar hela tiden, risken är att man blir knäckt av bara det :(Whoeix skrev 2012-07-12 21:19:13 följande:Livrädd för utomkvedes nu. Läst för mycket på google. Fortfarande färgade flytningar. Skall iväg imorgon över helgen, och börjar fundera på om jag kanske skall stanna hemma. Lite tips/åsikter? - 

BIM-3 är det ju inte säkert att det syns nåt alls, så räkna inte med starka streck förren du är på BIM eller efter.
 - 

AHH! Vilken lycka! Hoppas nu att det håller i sig!Saga09 skrev 2012-08-04 08:15:11 följande:Vad tror ni om detta... spök?
 - 

Jag ser en skugga... men det är svårt att säga!! Jag tror också jag ska köpa ett tidigt test sen och vänta med tl's tester, de verkar inte vara bra på tidigt stadium.
 - 

Jag tror du får Äl kanske imorgon. Vad jag förstår så får man ofta ÄL när sekretet börjar avta. Jag trodde hela tiden att jag hade äl på dag 14-15 när jag började få trådiga flytningar, men istället kom den på dag 18! Inte konstigt att vi missat den i flera månader.
 - 

Jag anar en skugga! Men om det är spök eller inte vet jag inget om!Karamellsmurfen skrev 2012-08-09 08:39:56 följande:Bim idag, gjorde ett test och anar något extreeeemt svagt.. Vad tror ni? Vanligt med spök på testlagrets stickor?
 - 

Hej heeej!
Nu ska ni få nåt att bita i! TL test ÄL+8
Faktum är att jag ser en skugga! Men det var väldigt svårt att få på bild!! Pleeeze kan ngn trixelifica med den

- 

slemtorsk i din bralla skrev 2012-08-10 13:17:57 följande:oooo det ÄR rosa iaf....men det är svårt att få tydligare än så här... Jag beskar det för att slippa reflexer från bakgrunden...det vita i bakgrunden reflekterades så mycket att det tog över annars.
Jag har bara stärkt klarheten i bilden och ökat kontrasten yyyyyttepyyte
 Tack söta du!
                     - 

ÄR DET BARA JAG SOM SER!!!??? IHH!!!slemtorsk i din bralla skrev 2012-08-10 13:18:31 följande:shit. glömde ju bilden haha
                     - 

Taaack!! Man se ju nåt faktiskt!Trolltoka skrev 2012-08-10 13:20:28 följande:
 - 

Halloj igen!
Imorse testade jag igen och nu ser man ju strecket utan att trixa det!

- 

Åh tack!
 Det värmer i hjärtat ska ni veta :) Jag hoppas bara den stannar kvar där, hade mf i april innan.
 - 

Ja, Capiche: Nu får du komma hit och lägga ut testet!!!