Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jag har ett svag streck, men behöver det vara spökis? Många som fått det?

Jag har ett svag streck, men behöver det vara spökis? Många som fått det?

Exempelvis jag har bara haft två mensomgångar efter p-piller stop första kom 30 dagar och den andra mensen efter 26 och nu tredje gången är jag nu idag på 24 men varit så trött så testade mig så tre stickor tre svaga streck.

Sökte, fick fram detta inlägg:
www.familjeliv.se/Forum-1-289/m65534228-1.html

Jag vet att många läser denna tråd och skulle verkligen behöva era kunskaper och erfarenheter av mammapenning.
Jag har studerat 3,5 år (tidigare jobbat småjobb ett halvår mellan gymnasiet och högskola). I juni blev jag klar med studierna, har jobbat hela studietiden på samma företag och även i stort sett heltid sen maj till idag. För nu ska vi utomlands i två veckor och sen direkt när jag kommer hem börjar jag mitt nya jobb som jag är utbildad för. Då är min fråga hur funkar det med detta gladd i två veckor måste jag anmäla mig hos arbetsförmedlingen för att rädda mammapenningen eller hur funkar det?? Min chef lovade mig skriva ett kontrakt för hela aug men att jag inget jobbar sista två veckorna men så jag fortfarande är anställd där. Men hjälper de? Snälla hjälp detta måste jag fixat innan klockan tre på måndag för då går planet!
inte gladd menar glapp :)
Jo men jag har under dessa 2-3 år jobbat så mycket jag kunnat bredvid mina studier och alltid heltid över somrarna. Så jag kan väl inte kräva semester när jag är deras "sommarjobbare". Men som min chef har sagt att han ska skriva kontrakt till sista aug och jag börjar det nya jobbet dagen efter ska det alltså inte strula? Jag är bara i vecka 8 så har inte läst på det där. Men bara för jag har bara pluggat så tråkigt att få lägsta nivå bara för jag inte gjorde rätt dessa två veckor.
ff anställd?
Jag är anställd de två veckorna på det företaget jag har varit i över två år, så han skriver ett kontrakt för hela aug men jag jobbar bara 1-10 aug. 
Dock jobbat olika varje månad dessa år förutom somrarna då heltid. Men inte varit ledig på 3,5 år då jag jobbat varje dag jag är ledig så kände jag för 2 veckor utomlands nu innan jag börjar det nya jobbet på den provanställningen. Dock samma månad som intervjun fick jag reda på att jag är gravid. Så börja tänka på dessa två veckor vilka konsekvenser detta kan bli? För läst att man måste skriva in sig på arbetsförmedlingen? men då pratade jag med chefen att jag kanske slipper de om han skriver kontakt för hela aug men jobbar inte. Tänkte om det räckte?
Pärsikan, så var mitt i början nu är jag i v8 och testade mig igår för skojs skull (har massvis test kvar) och nu är de starkare än kontrollstrecket. GRATTIS :)
Till alla andra som har varit gravida har jag sagt det kommer aldrig hända något tänk positivt. Nu när man själv är gravid så tänker jag hela tiden på att jag vill veckorna ska gå till dem mer säkra veckorna. Men något jag har är att slutat läsa på internet. Dem som skriver har ju oftast besvär och dem som skriver inte skriver:P :) Så undvika läsa lite är nog bästa iaf för min del :)
Alexander2011, jag ser tydligt på de sista upplagda bilden på den röda stickan.