• Kevin Molly

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej! Tänkte be om er hjälp. Har läst tråden ett tag nu. Ser ni något på detta test. Jag ser och som vanligt syns det bättre i verkligheten.Såg själv att bilden blir sämre på datorn. 

• Kevin Molly

Jag har ingen aning vilken dag. Har inte fått tillbaka mensen sedan minstingen. Hon fyller ett imorn. Har testat cb ett par gånger och fått spök. Men RFSU ha jag ingen erfarenhet av. Syns gör det och gjorde på en gång efter att jag gjort testet. Svagt svagt svagt rosa. Time vill tell )

• Kevin Molly

En fundering!!
    Jag gjorde två RFSU test med svagt pos el spök. Sen två cb med rätt så tydliga streck ( men inte så att jag tog de för klart pos) efter andra cb testet så kom 100 % tydliga tecken för ägglossning. Vi passade på att mysa så klart. Om 11-12 dagar kommer till 99% ett plus 1% mensen
    För att stilla mina misstankar om att gravtesten visade graviditet gjorde jag ett cb idag och det va tot negativt.
    Mina funderingar är nu kan gravtest visa pos vid ägglossning???? Ingen mer som funderat på det

• Kevin Molly

Nä jag menar att trots att det inte ska gå att ett gravtest visar svagt pos vid ägglossning. För gravid är jag inte men fick svaga plus nu vi ägglossning på graviditetstest. Det jag menar är att jag om två veckor kommer få ett plus för det tagit sig denna gången.med 1 % att jag känner kroppen fel och mensen kommer istället.

• Kevin Molly

Har bitit mig i läppen flera gånger nu. Gillar inte att lägga mig i tjafs på nätet då skrivna meningar kan misstolkas så lätt.
    Alla här jobbar mot ett och samma mål och det är ett positivt graviditetstest och slutresultatet en liten bebis. Det är oavsett om man räknar -bim eller äl+
    När det kommer till graviditet och barn Finns det inget standardsvar, vi är alla olika och får den ena plus 4 dagar innan bim så får den andra plus 4 dagar efter bim, den ena får bebis innan bf den andra på bf dagen den tredje efter bf och allt är lika rätt. Den ena får sova hela natten den andra får vara vaken hela natten, för den ena funkar inte amningen, den andre funkar det inte för, den tredje vill inte amma osv så fortsätter det men det betyder inte att det bara är en som gör rätt.
    Med fyra små trollungar så kan jag säga att mina fyra graviditeter har varit helt olika, jag har plusat olika nån innan nån efter och nån på bim.
    Så lägg ner allt tjafs och njut med varandra istället. En graviditet är en fantastisk tid med mycket hormoner i omlopp som kan ställa till det, man reagerar på sätt man aldrig skulle ha gjort innan.

• Kevin Molly

Till alla er som fått svaga streck på testlagrers. Jag har under de senaste dagarna fått exakt som era ser ut. Svagt rosa efter ca en minut och som synts ännu tydligare när det torkat. Idag kom dock mensen eller så ett väldigt tidigt missfall. Om det inte är ett missfall så är det fel på testlagrets tester för 19 spökstreck låter inte logiskt

• Kevin Molly

Tog ett testlagret och doppade i sonens kiss och han är inte gravid. Även där kom ett ljusrosa svagt streck efter en min. Ser ut som på Alex tester. Så jag gissar att det va fel på alla mina 20 tester

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester