Har bitit mig i läppen flera gånger nu. Gillar inte att lägga mig i tjafs på nätet då skrivna meningar kan misstolkas så lätt.
Alla här jobbar mot ett och samma mål och det är ett positivt graviditetstest och slutresultatet en liten bebis. Det är oavsett om man räknar -bim eller äl+
När det kommer till graviditet och barn Finns det inget standardsvar, vi är alla olika och får den ena plus 4 dagar innan bim så får den andra plus 4 dagar efter bim, den ena får bebis innan bf den andra på bf dagen den tredje efter bf och allt är lika rätt. Den ena får sova hela natten den andra får vara vaken hela natten, för den ena funkar inte amningen, den andre funkar det inte för, den tredje vill inte amma osv så fortsätter det men det betyder inte att det bara är en som gör rätt.
Med fyra små trollungar så kan jag säga att mina fyra graviditeter har varit helt olika, jag har plusat olika nån innan nån efter och nån på bim.
Så lägg ner allt tjafs och njut med varandra istället. En graviditet är en fantastisk tid med mycket hormoner i omlopp som kan ställa till det, man reagerar på sätt man aldrig skulle ha gjort innan.