• vofflisen

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej allihop!
    Jag vet inte exakt när jag väntar min mens pga oregelbunden, men har nu haft mensvärk några dagar utan att den dykt upp. Tog ett extremt otydligt test men ändå inte helt blankt som jag bara vill dubbelkolla. Vad tror ni om det här?  

• vofflisen

Hej! Är jag helt blind eller finns det en liiiten skugga där? Detta är 2/3 dagar innan beräknad mens taget sent på kvällen.
  • vofflisen
    Matrix123 skrev 2018-02-13 10:33:06 följande:

Gjorde ett test efter min kompis vädjan pga typiska graviditetssymptom imorse och fick ett jättesvagt streck som jag inte vet hur jag ska tolka.. måste även tillägga att jag äter prionelle sedan flera år tillbaka och killen kommer aldrig i mig så att säga.. men har dessvärre i flera månader varit lös i magen och även spytt pga magkatarr och har läst nyligen att det kan påverka hur skyddad man är..

Nån som vet hur jag ska tolka svaret?

Ska göra ett till test imorgon eller om någon dag också.

Jag ser helt klart ett sträck, men ett tydligt svar är det ju inte så du får nog test om 1-2 dar igen
  • vofflisen

Bim om flera dagar. Både jag och min sambo ser i verkligheten ett eventuellt positivt test här. Till och med i min mobil ser man men insåg att bilden blev dålig här när jag laddar upp den. Vad tror ni ?

• vofflisen

Dessa togs nu på eftermiddagen, kunde inte hålla mig. Har blivit lurad av clear blue förut men då var det svagare än detta så vad tusan tror ni?
  • vofflisen
    Fridiss skrev 2018-08-11 18:39:39 följande:

Kan någon hjälpa mig att kommentera dessa. Det övre är från igår och det undre är från idag. Inte gravid enligt CB digital men är bara på ÄL+8 ännu så jag testar ju egentligen alldeles för tidigt ??

Typ sådana där testresultat har jag också fått. Tror det kan vara något, men som sagt lite väl tidigt att testa. Bara att ha is i magen hur svårt det än är haha
  • vofflisen
    Fridiss skrev 2018-08-11 18:52:03 följande:
    Förstår inte att det ska vara så svårt att vänta ;) Hoppas att vi får positiva besked om några dagar!
    Ja det är nästan omöjligt att hålla sig fastän man bara borde avvakta nån dag. Är det första barnet för dig? :)
  • vofflisen
    Sallyjkpg skrev 2018-08-11 19:37:03 följande:
    Jag tror tyvärr spöksträck, tycker de ser ganska grått ut på bilden :(
    I verkligheten är det blå ton på sträcket. Jättesvårt att återge färger i det här forumet när man lägger upp bilder :)
  • vofflisen
    Fundersam123123 skrev 2018-08-11 20:19:00 följande:

Hur tolkar ni dessa?!?

Om strecken har färg i sig och inte är gråa borde dem nog vara början till ett positivt test? 
  • vofflisen

Detta togs imorse, ser en stegring från igår<3 Det är positivt va? Väntar BIM om nån enstaka dag.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester