Heyyou89 skrev 2018-07-21 08:40:45 följande:
Det förstår jag... jag håller alla tummar o tår för att ni ska få det där riktiga plusset. Ska absolut uppdatera här hur det går med mina eventuella spökisar haha. Jag borde garanterat kunna ta ett cb digitalt om inte annat på typ tisdag och veta for sure utan att fundera haha.
Tack så mycket! Jag håller tummar och tår för er också :) så bra! Hoppas det inte är spökstreck. Ja men det borde ju visa, bättre med digitalt test så man slipper sitta och stirra sig blind på strecken:') haha
Heyyou89 skrev 2018-07-21 08:49:12 följande:
Jag hoppas det jag med, ibland tror jag fan man blir på riktigt inbillningssjuk för man stirrar så intensivt från alla möjliga vinklar o ljus haha! Men har lite hipp efter det sista, det lyser blått nu och även om det låg en bra stund var det ju väldigt svagt positivt inom tiden. Men time Will tell! Annars tar jag fan aldrig ett cb test igen haha. Bojkott! :'D
Haha ja verkligen!! Jo men det ser positivt ut, jag tror på det! Men jag är ju så jäkla otålig så jag vill ju ha svar med detsamma!! Är det första barnet? Nä jag är ganska skeptisk till cb förutom det digitala, men så mycket tester jag tagit nu detta år så hade jag aldrig haft råd med digitalt haha!