Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Hoppar in här! Tog ett test i morse och fick fram detta:) väldigt otydligt men visst finns de nått där! Ska naturligtvis testa om någon dag igen :)
Hoppar in här! Tog ett test i morse och fick fram detta:) väldigt otydligt men visst finns de nått där! Ska naturligtvis testa om någon dag igen :)
testet ser torkat ut, hur såg det ut när du tagit det? För man ska inte läsa av efter att det torkat
Man ska läsa testet inom 5-10 minuter har jag för mig iallafall för sådär har mina sätt ut men var inte gravid. När har du bim??
Ja ja vet det men som sagt så litar ja inte fullt på strecket utan tänkte mest kolla om någon hade haft samma , jag vet inte riktigt, hade ett missfall förra månaden men nu har jag haft ägglossning men vet inte riktigt då ja ska ha mens så ja får helt enkelt vänta å se . :)
[quote=79386984][quote-nick]lillyarn skrev 2019-01-23 11:59:57 följande:[/quote-nick][/quote]
Hej ursäkta nu lånade jag din bild ! Men jag markerade lite där jag tycker mig se något!! Kan va spökstreck jag vet inte men något ser jag :)
CD 30 - är det ett spökstreck eller verkligen något där?
Jag ser tyvärr inte något streck på det i mitten :( Mer som att de två andra förvillar blicken
Tror jag efter 1 år kan säga positivt va? Kan inte fatta de
Tror jag efter 1 år kan säga positivt va? Kan inte fatta de
Än
Äntligen efter 1 år! Är i vecka 5 nu. Kunde till och med sluta snusa utan problem!! Så stolt och glad!! Hoppas för er andra också villkenLycka