Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Vad tror ni om detta? Hade missfall på morsdag. Har testat negativt efter. Idag testade jag mig, tror de är äl+13 Ser ni ett svaaagt streck?
Missfall är alltid tungt, men extra tufft att få på mors dag. <3 Jag ser ett svagt streck och hoppas det är äkta.
Tog ett testa tidigt test imorse bim -3 eller 2
Ser ni de svaga strecket?? (syntes inom 10 min)
Testade igår kväll oxå och då var de ännu ljusare streck.
Tog ett testa tidigt test imorse bim -3 eller 2
Ser ni de svaga strecket?? (syntes inom 10 min)
Testade igår kväll oxå och då var de ännu ljusare streck.
Kan man våga vara glad? Tog ett nytt test nu på morgon, bim eller bim -1 enligt appen.
Hade ett tidigt missfall i juni, så hoppas verkligen detta går vägen. Då blir de barn nr 6 <3
Grattis! Vi väntar med barn nummer 6 :) är i vecka 9 nu :)
Är det någon mer som ser dom tunna strecken? ???? stickan testade jag med i förrgår och clearblue early idag på eftermiddagen (kunde inte vänta tills imorgon????)
Har beställt fler tester som borde komma imorgon.
Har en son på 11 v och jag helammar. Har inte fått tillbaka mensen, men haft lite mensvärk. Vi hade sex första gången för lite mer än 2 veckor sedan och andra gången i början av förra veckan.
Kan ana ngt väldigt svagt på stickan, men på clearblue tror jag det e spökstreck dock, dom är kända för de, o särskilt om man läser av det för sent, hänt mig.
Uppdatering!
Det var inget spökstreck! :)