• Jen123

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej,

Vad tror ni? Bim är egentligen idag men min mens är lite oregelbunden, men bara några dagar, då jag ammar fortfarande.

Ibland tycker jag att jag ser en svag skugga och sen ibland är den borta. Har fått akut illamående idag också som påminner mig om förra graviditeten, dock fick jag inte illamående förrän senare i graviditeten då.

• Jen123
    Lojsan DN skrev 2022-05-25 17:38:36 följande:
    Jag ser ett svagt streck 
    Spännande! Ja, vi får se hur det utvecklar sig. Har hoppet uppe än i alla fall.
  • Jen123
    Smurfananna skrev 2022-05-25 19:09:24 följande:
    Jag tog ett till nu, som jag tycker ser starkare ut än imorse. Svårt & hålla sig när man är testoman, hoppas det är ännu starkare imorgon!!! efter så många försök & negativa tester så är känslan magisk just nu!!!
    Detta tyckte jag va tydligt positivt! Så där såg mina ut i början under min förra graviditet ???? Jag hade testat ett digitalt, lycka till! 
  • Jen123

Hej, behöver verkligen hjälp med att tyda denna sticka från testlagret. Den ska visa från och med 10 ml/ml. Sist jag var gravid så fick jag en svagt men ändå tydligt positivt 3+3. Idag är det 3+1, 5 dagar innan beräknad mens.

Jag själv tycker jag ser ett svagt streck men de är väääldigt svagt. Och sen har jag hört att just testlagrets stickor kan ge spökstreck men ingen aning om det ligger någon sanning i det. Så vad tror ni andra?

Båda bilder är på samma sticka, bara olika ljus.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester