• Noslrac

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hjälp!! ett testa tidigt - RFSU, taget 5 dagar innan BIM. Dock taget senare under dagen efter jag druckit väldigt mycket, men kunde inte hålla mig från att ta ett test iaf.
  • Noslrac

ser ni också den SVAGASTE linjen eller är jag galen?? Vi har försökt i ett halvår för barn #2 🥹 

• Noslrac

Gud vad dålig upplösning det blir på bilderna. Strecket syns inte över huvud taget när bilden laddas upp här😂 testar en annan bild på samma test och lägger till att jag är på BIM-4 
  • Noslrac
    Nanathalie skrev 2025-02-19 08:33:11 följande:
    Ser en skugga! Oklart om det är färg i? Men en skugga helt klart 😄
    Jag tyckte det syntes lite lite färg men nu efter flera försök tycker jag det är omöjligt att veta om man inbillar sig för att man så gärna vill.. 😅 det jag blev förvånad över var att strecket var såpass starkt att det syntes på bild utan något direkt ljus riktat på testet och utan blixt? det har inte hänt tidigare för mig? 🥺
  • Noslrac

snälla hjälp!!! Var helt säker på att jag inte är gravid men har mått så FRUKTANSVÄRT dåligt de senaste dagarna.. igår kväll fick jag en fruktansvärd yrsel och inatt har hela rummet gungat? imorse får jag detta. Ser ni också den svaaaagaste linjen eller är det bara jag som har lineeyes för att jag hoppas så mycket. 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester