• Nitsew

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Behöver hjälp!

Har just börjat med ÄL-stickor, den övre är från igår och den nedre från idag. Det är RFSU?s stickor jag använder, hur skulle ni läsa av dessa? Den från igår förstår jag är + men den från idag? Vi passade på igår när vi fick de där resultatet, men vill gärna veta om dagens också kommer hjälpa :) tacksam för svar!

• Nitsew

Så igår kan ha varit en chans ändå?

Tog mina allra första stickor för en vecka sedan, dom såg ut precis som dagens. Men enligt min ?mens/ägglossningsapp? skulle min ÄL ha varit då, men mina stickor var negativa. Provade igen igår och då visade stickan +. Håller tummarna nu då :)

• Nitsew

Har följt den här tråden länge nu, roligt få följa er andras resor!

Jag har haft jätteoregelbunden cykel senaste året efter att ha slutat med p-piller. Uppehåll på 100 dagar osv.. blödde extremt mycket i maj iår, så när mensen inte kom i juni trodde jag på ännu ett uppehåll. Men tog ett test när mensen var en vecka sen (tänkte om det nu var så att den kom igång i maj) och fick ett väldigt stark plus på RFSU?s test!

Håller tummarna för er alla!!

• Nitsew

Alltså.. såhär ser mitt ut. Varför är det ett extremt tydligt streck DÄR? 😫
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester