• Lillahusetss

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej,

vad tror ni om detta? Kvällsurin & rfsu testa ofta, men borde ändå vara omkring bim. Är det ett spökstreck? 

• Lillahusetss

Så här ser morgonens test ut (längst ner) jämfört med igårkväll. Tycker fortfarande att jag ser ett streck. Konstigaste är att jag borde fått mens typ igår men hade en liten blödning onsdag kväll till fredag morgon (nästan inget färskt blod). Fattar ingenting? 

• Lillahusetss
    Kottens skrev 2025-07-12 10:44:15 följande:

Vågar minsann säga GRATTIS, för det där är positivt ♥️

Tack! Håller alla tummar!! Blir bara så förvirrad av min blödning men samtidigt ser det ju ut som det blivit starkare. Ska ta ett till test om någon dag ❤️

• Lillahusetss
    Anonym (Hej123) skrev 2025-07-20 15:47:55 följande:
    någon som fått brun flytning runt mensen när ni varit gravida? 

jag tog test på dpo 12 som var svagt. Tog ett idag på dpo 14 och det var starkare. men fick brun flytning idag. min mens är beräknad imorgon och brukar alltid ha brun flytning dagen innan. Flytningen är typ gyllenbrun

jag fick denna månad! Min mens brukar typ börja med brun flytning och nu fick jag en när jag skulle ha mens, men visade sig ändå att jag var gravid. Plussade inte så starkt på BIM men nu har det bara blivit starkare och starkare :) 

• Lillahusetss
    Anonym (Hej123) skrev 2025-07-26 08:20:59 följande:
    Flytnignen slutade efter 3 dagar. är i v.6 nu😊
    Åh, nästan exakt som min! Trodde jag fått min mens men är i vecka 7 nu :) 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester