Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
En till bild, kanske lite tydligare
En till bild, kanske lite tydligare
Kroppen har känts konstig ett par dagar så jag tog två olika test nu ikväll. Vad tror ni? Spökstreck eller kan det vara något? ÄL+8
K
kom igen nu alla experter!!! Ser ni NÅGOT? Ser det isåfall ut som en klassisk spöklinje?!
Premom (tror det är nåt slags testa tidigt) ca tre dagar innan bim, vad tror ni? Själv förväntade jag mig tokblankt så nu blev jag lite pirrigt
Hej!
Hoppar in här, så spännande att följa och se hur det går för andra 😊
Kort bakgrund:
Jag slutade med p-piller i mars, fick en blödning i mars och sen mens i april. Sen försvann den och kom inte tillbaka förrän mitten av juli. Då ville vi börja försöka lite mer seriöst genom ägglossblossningstester då min mens varit lite oregelbunden.
Fick en peak kvällen den 7:e augusti så förmodligen ägglossning 8:e eller 9:e. Nu tog jag ett test idag 22:a med testa tidigt. Tycker mig ana ett litet sträck, men känns väldigt svagt. För det första, är det bara jag som ser i syne?😁 Och för det andra, borde det i så fall inte vara starkare? Någon som har bild på test flera dagar på raken runt DPO?
Kan tillägga att jag har inga symtom alls, varken gravid eller som att jag ska få mens.. så det är ju också lite oklart 😅