• hemliganatta

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fick detta på testet idag bim-3 men negativt på digitalt, vad tror ni? ????

• hemliganatta

Vanliga testet fortsätter vara svagt positivt men mitt testa tidigt test visar inget alls.. Vad ska man lita på då? Att allt ska vara så krångligt...
  • hemliganatta
    Ereya skrev 2019-10-18 09:02:38 följande:

Ser på båda! Men kan va spök :(

Rädd för det men fått tre stycken och strecken är rosa så förstår verkligen inte.. Tog dessa två igår

• hemliganatta
    Zamaloo skrev 2019-10-18 21:57:30 följande:

Jag är inte galen va, visst är det ett solklart plus? Vågar knappt tro det är i totalchock :o

Grattis om det är vad du önskar, det är absolut positivt!
  • hemliganatta

[quote=79973700][quote-nick]Babybaby1987 skrev 2019-10-19 12:47:59 följande:[/quote-nick][/quote]

Anar något svagt på sista bilden

• hemliganatta
    Anonym (Bonnie) skrev 2025-07-07 12:03:29 följande:

ÄL + 11 kan jag ana ett litet streck eller vill jag bara se det? :?)
    ser tyvärr inget :(
  • hemliganatta
    Karinnirak skrev 2025-07-07 22:01:20 följande:

Där ser man väl något tycker jag, är det tidigt? 

bim - 3, tog inget ägglossningstest så osäker när den var exakt men mensen brukar vara hyfsat regelbunden!
  • hemliganatta

Jag ser så tydligt på både redigerad och oredigerad bild men varken min sambo eller kompis tycker de se färg i det utan säger att det är spökstreck, håller ni med?
  • hemliganatta
    Anonym (A) skrev 2025-08-04 10:51:34 följande:
    Jag har fått många såna och har inte varit gravid. Skulle avvakta någon dag till för säkert resultat. Läste i BIM gruppen att ett digitalt visade negativt. Om tre dagar borde det vara ännu starkare om det är någon graviditet :)
    Ja tyvärr är det bara tiden som kan avgöra om det är en graviditet eller inte men är ju så jobbigt att vänta!! 
  • hemliganatta

Ser tyvärr inget ❤️

Cashmere skrev 2025-08-05 14:40:44 följande:

Vad sägs om detta?? ultratidigt test gjort BIM -6
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester