• Bellannn

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Någon som kan hjälpa mig mixtra med bild på mitt gravtest? Tycker mig se ett streck väldigt svagt, dock tyckte inte sambon det så behöver lite hjälp :)

• Bellannn
    iser skrev 2013-05-19 11:06:57 följande:
    Me2 jag tycker att det ser positivt ut. Jag håller på att bli galen. Fick ju ganska tydliga test i går med CB och testlagrets. I dag tog jag ett RFSU som inte visar ett skit. Så konstigt. Hur är de testen?
    Jag testade också med testlagrets test och fick i och för sig ett väldigt svagt streck, dagen efter testade jag med RFSU:s test och det visade inget. Dock läste jag att testlagrets mäter redan vid 25 och RFSU:s vid 50 så kanske är därför?
  • Bellannn
    iser skrev 2013-05-19 20:56:04 följande:
    Bellann: När testade du?
    Testade i torsdags med testlagrets och i fredags med RFSU :o Du då iser?
  • Bellannn
    iser skrev 2013-05-19 21:49:57 följande:
    Usch det är lite pinsamt men jag har testat som en tok sedan i onsdags tror jag. Jag började med testlagrets och tyckte att det fanns något där. Köpte ett CB digital på torsdagen som visade inte gravid och ett nya cb som visade ett svagt streck. På fredagen fick jag detta resultat med nya CB och testlagret:

Testade sedan med RFSU i går och i dag och får bara ett grått streck där det röda ska vara. Antar att jag kommer spendera mer pengar i morgon på tester. Ett ganska kostsamt nöje Det är drygt eftersom jag inte har någon mens att invänta.

Haha har testat som en tok innan jag med ;D Men blev lite less när jag först fick ett svagt, och sen inget alls. så i helgen har jag lagt det på hyllan och beställt hem fler tester som jag hoppas kommer imorrn!! men på dom där två testerna ser jag då ett positivt resultat ;D vet dock inte vad CB digital mäter. Men skönt det finns någon till som har samma "problem " ;D
  • Bellannn
    Siran skrev 2013-05-19 22:11:55 följande:
    Bim+7 idag och ingen mens. Har antagit att mensen är sen helt enkelt eftersom jag inte fått ett tillstymmelse till streck innan med dessa stickorna, men ikväll så ser jag faktiskt ett streck. Någon annan som ser? Väldigt svagt och svårt att få med på bild.

Tycker mig se ett väldigt väldigt svagt streck där :D men lite svårt på bild :)
  • Bellannn
    iser skrev 2013-05-19 22:17:47 följande:
    Lekte lite med ditt test. Hoppas att det är ok. Nog är det något där. Hoppas att det blir starkare. vad är det för test?

Hur fixade du bilden iser? :)
  • Bellannn

Hej :)
    skulle behöva låna era ögon lite, är det bara jag eller ser det ut som att de undre ägglossningstestet visar en liten stegring mot det övre? :)

• Bellannn

Hej alla
    Tänkte höra om det någon dom fått spökstreck med tester från minipristester eller har som varit pålitliga?

• Bellannn

När vågar jag ta ett digitalt? Har bim på lördag och har testat med stickor där både jag och sambon tycker oss de svaga rosa streck, dock är detta inte med morgonurin

• Bellannn

Har bim idag, men ingen mens och inget streck. Kom någon slags pytteblödning igår som var nästan obefintlig. Tycker mig se ett svagt svarta streck men är säkert bara spökis. Skulle någon vilja hjälpa mig att trixa lite?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester