Inlägg från: Anonym (Vinter) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vinter)

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Behöver hjälp med denna 🙈
  • Anonym (Vinter)

Tips! 

Lägg upp bilden i chatgpt så får man svar där om det är positivt eller spöksträck 😁

• Anonym (Vinter)
    Anonym (Linalina) skrev 2025-08-23 13:02:20 följande:

Hej!

Ser detta positivt ut?😊

Tycker jag ser ett svagt sträck...🤔
  • Anonym (Vinter)
    Haringenfantasinuheller skrev 2025-08-27 12:35:14 följande:
    Kan det här räknas som positivt? Glömde att jag redan hade varit på toa idag så det blev inte med morgon urin. Testade ett digitalt men den sa Inte gravid. 
    Jag kommer göra ett nytt men när bör man göra det? 
    Det sliter i magen och har gjort i säker 1,5 vecka och jag mår fruktansvärt illa och är trött. 
    Jag hade tolkat det där som svagt positivt test 😊
  • Anonym (Vinter)
    Haringenfantasinuheller skrev 2025-08-29 11:25:35 följande:
    Det var det. Jag tog ett cb digitsl amtidigt som visade negativt. Men gjorde ett nytt cb digital på kvällen som visade positivt 🥰
    Va roligt, grattis 😊
  • Anonym (Vinter)
    Anonym (Miss) skrev 2025-08-29 15:49:51 följande:
    Osäker men tror jag ser en skugga. Men är den på rätt ställe? 
  • Anonym (Vinter)
    Anonym (Miss) skrev 2025-08-29 23:54:46 följande:
    Här är en annan bild på samma test, kanske syns bättre här ? 
    Jag tycker jag kan se en skugga, spännande! 
  • Anonym (Vinter)
    LokaHallon88 skrev 2025-09-05 17:53:07 följande:

Någon ser något??? 
    Har försökt bli gravid i 3 år nu...

Tycker det ser positivt ut 😊 
  • Anonym (Vinter)
    vintergröna skrev 2025-10-04 11:03:37 följande:

Hej! 

Är på RD 8 med en 6-dagars blastocyt (FET). Har testdag på tisdag men tjuvstartar lite. Tror mig ha BIM idag men vet inte exakt då min cykel blev förkortad förra månaden efter äggplocket. BIM kan eventuellt vara om någon dag eller så.

Både jag & min syrra tycker oss se ett extremt svagt vertikalt streck (ska bli ett + för positivt, clearblue som ska tas på BIM).

Vad tycker ni? 

Jag tycker det ser ut att kunna bli ett positivt 😊 håller tummarna! 
  • Anonym (Vinter)
    vintergröna skrev 2025-10-04 19:56:15 följande:
    Tack snälla!! 🤩🙏☺️ 
    Insåg i efterhand att testet tydligen skulle tas dagen efter missad mens - så först imorgon egentligen 😅
    Men hittills ingen blödning, så jag hoppas morgondagens test blir ännu tydligare 🙊

Tror strecket syns liiite tydligare på denna bild (skickade fel förut) 🙈 men så har jag ju stirrat mig blind på det hela dagen 😂 Jätteskönt att få lite pepp & medhåll från folk här, tusen tack ska du ha 🙏🙏
    Den bilden var det tydligare på 😊 spännande!! 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester