• limp4an

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej! 

har stirrat mig blind på det här testet nu. Är det en svag skugga eller inbillar jag mig bara?

det är ett testa tidigt 

• limp4an
    Anonym (.) skrev 2025-09-02 08:08:39 följande:
    Tycker jag ser! Mina var väldigt svaga första dagen men mörknade aningen redan framåt kvällen, så har du många kan du testa idag igen 🤗🤞
    känns som att man ser det enbart för man vill så gärna ha strecket. Men får testa ikväll ☺️
  • limp4an
    Anonym (.) skrev 2025-09-02 12:43:47 följande:
    Håller tummarna. Grejen är att jag vet precis var strecket ska vara så är inte helt pålitlig för jag har line eyes ibland 🙈
    Jag har testat i typ 4 dagar nu och det här är första gången jag kan skymta skuggan av ett streck. Så jag hoppas det är ett nu 🙏🏻
  • limp4an

tog ett nytt babyplan testa tidigt igår morse, samma svaga skugga syntes. Tog nu ett vanligt babyplan som jag kanske ser något på men som likgärna kan va inbillnin. Tog också ett clearblue ultratidigt digitalt igår som visade neg. 

vad tror vi om morgonens test? Blir tokig snart 

• limp4an

Tog ett testa tidigt 2/9 som visade svag skugga. Jag tog ett nytt test (ej tidigt) igår som ser blankt ut. Rimligtvis borde ju testet blivit tydligt nu? Vad tror ni? 
    Jag har haft typiska tidiga symtom i ca 2 veckor. 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester