Inlägg från: Anonym (Snorkfröken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Snorkfröken)

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Anonym (Hk) skrev 2025-04-01 19:54:02 följande:

Äl + 10 kvällsurin. Ser ni nåt? Tyvärr så visade digitalt testa tidigt "inte gravid" så strecket är väl ett aprilskämt😭
    Ser tydligt. Fick själv svaga streck vid ÄL+9 och 10 före jag fick gravid på digitala, det är inte lika känsliga test. Du får säkert gravid imorgon eller nästkommande dag 😄
  • Anonym (Snorkfröken)
    Anonym (L) skrev 2025-05-21 08:54:50 följande:

Kan ni se något på mitt test?
    - Första bilden tagen inom tiden. Jag såg ett svaaagt svagt streck/skugga
    - andra bilden tagen 1h efter
    - tredje bilden tagen 1h efter med blixt 😅
    Har tidigare gravideter oftast använt mig av billigare test eller digitala så är osäker på just dessa clearblue. Beräknad mens idag eller imorgon.

Ser tyvärr inget på testet inom tiden. Vart i cykeln är du? Spännande, kommer du testa igen? Imorgon redan? Jag testade idag, ÄL+9 🙈

Någon som ser nåt? Jag ser ibland en antydan till en skugga till linje, tolkar det som negativt förstås. Har jag varit gravid så blir det ingen tvekan tillsist. Smygtestade lite tidigt nu för är så nyfiken. 

• Anonym (Snorkfröken)
    Nitsew skrev 2025-06-09 23:13:42 följande:

Alltså.. såhär ser mitt ut. Varför är det ett extremt tydligt streck DÄR? 😫
    Sådär ser alla stickor ut, är inte ett streck utan mer ett veck typ.
  • Anonym (Snorkfröken)

Detta tolkar jag givetvis som negativt men jag tycker att jag anar något, eller är det bara inbillning, ser någon annan? 😆

Jag har haft missfall så inte helt säkert när ÄL skedde eller när mensen ska komma men tror att BIM kommer vara nu om några dagar, kändes som ÄL för cirka 1,5 vecka sedan. 

Och stort grattis till plusset Denlillablomman 🌸

• Anonym (Snorkfröken)
    Anonym (Hope) skrev 2025-09-22 17:10:38 följande:

redigerat bilden, ser ni något? 

Hur gick det för dig? Jag har ett likadant test hemma taget idag. Tycker jag ser både på ditt test och mitt eget, men är ju såååå svagt så har inga höga förhoppningar då BIM är nära.
  • Anonym (Snorkfröken)
    Anonym (112) skrev 2025-09-26 09:26:15 följande:

Vet att man inte ska bryta upp digitala test med veckoindikator. Men kunde inte låta bli, fick ?inte gravid? men ändå tre streck! Efter googlande tolkar jag det som att de som fått tre streck faktiskt varit tidigt gravida? Någon som vet?

Jag har fått positivt på sticka och negativt på digitalt när jag plussade en gång, tidigt. Dagen efter fick jag positivt digitalt test och mkt tydligare streck på stickan 😊 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester