• dstrl

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tingeliiiing skrev 2016-07-07 12:21:58 följande:

Ingen här inne som vet nån bra sida man kan sälja överblivna graviditetstest (alltså helt nya menar jag då) har en hel del över o lär inte behöva några heller är gravid i vecka 30 nu!

Mvh

Jag är intresserad av att köpa ett par om du vill bli av med dom :) Om du kan tänka dig att skicka!? Vad är det för test?
  • dstrl
    Tingeliiiing skrev 2016-07-07 15:00:27 följande:

Sånna här är det, 127 graviditetstest och 50 ägglossningstest! Köpta av en bekant men Hann själv bara använda ca 5 st graviditetstest innan plusset

Jag köper gärna ett par gravtest. Det är ju fler intresserade men vi borde ju kunna dela systerligt när det är så pass många ;)
  • dstrl
    Tingeliiiing skrev 2016-07-07 20:02:04 följande:

Kan ni som är intresserade av o köpa test, skriva till mig? I inkorgen? :) lättare så

Gjorde det igår - har du fått?
  • dstrl
    zPillaz skrev 2016-07-08 15:17:22 följande:

Varför blir det sånt där streck på testlagret? Aldrig fått ett sånt tidigare.

Vad är det för streck du menar? Det röda?
  • dstrl
    zPillaz skrev 2016-07-08 18:22:23 följande:

Nej det är typ som ett vitt streck på testet vet inte om det syns på bilden så bra :/

Hm okej. Nej det kan jag inte se tyvärr..
  • dstrl
    DellaM skrev 2016-07-08 18:48:50 följande:

Ägglossningstest! Hade ni tolkat detta som positivt? :)

Jag det är ett positivt ägglossningstest. Om det är i egenskap av graviditetstest hade jag inte tagit det som positivt, nej.
  • dstrl
    TheKlister1990 skrev 2016-07-08 18:54:23 följande:

Behöver hjälp av någon kunnig ;).

Första gången jag provar ägglossningstest. Högst upp är från idag vid lunch, kan det vara så att det blir positivt imorgon?

Ja det är väl möjligt. Vilken dag i cykeln är du på? Har du ÄL-flytningar? Några symptom?

Själv har jag aldrig fått fullt utslag på de där stickorna så jag hade sexat loss idag, imorgon och ett par dagar efter det också för att vara säker :)
  • dstrl
    TheKlister1990 skrev 2016-07-08 19:16:36 följande:
    Har inte haft mens än efter min son föddes för lite mer en sju månader sedan så har ju inget att gå efter :( har ätempat i npgra månader och inget tyder på att jag haft äl.. har ätit munkpeppar i tre veckor för att försöka få igång det hela!

ÄL-flytningar tycker jag jag har haft väldigt ofta.. Har haft ont nu i två dagar i vänster sida mage, kan vara äggstockarna tycker det gått ner mot ljumsken med under dagen! :)

Ja fick till det med killen idag iaf ;)

Okej - förstår.

Tempar du samma tid varje dag? Det ska ju bli skillnad vid ÄL så det låter ju konstigt att du inte fått några utslag..

Men med hänsyn till smärtan och testet så skulle jag säga att din ÄL borde hända det närmsta dygnet (men jag är absolut ingen expert).

Hoppas det går vägen!

• dstrl
    Mlw skrev 2016-07-09 11:08:43 följande:
    Positivt eller negativt? Rfsu graviditetstest
    Ser ut som ett svagt positivt. Grattis!
  • dstrl
    CamillaMarie skrev 2016-07-11 11:55:48 följande:

Bim -2. Vad tror ni?

Jag ser ett svagt streck. Är det rosa eller grått i verkligheten? Svårt o se färgen..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester