Inlägg från: Anonym (Anonym och nervös) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym och nervös)

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vad tror ni om detta test? Är ganska precis en vecka efter äl och har testat med med ett billigt test från Kina. Tycker jag ser något men känns osannolikt! Har precis slutat amma och är 44 år. Tog samma typ av test för två dagar sen då jag känt mig lite konstig och då var det helt blankt

Premom (tror det är nåt slags testa tidigt) ca tre dagar innan bim, vad tror ni? Själv förväntade jag mig tokblankt så nu blev jag lite pirrigt Skäms

Sollan907 skrev 2025-07-29 08:06:32 följande:
    Det finns definitivt ett till sträck där 🥰 
    Ser du?! Skrattande

Tog ett till ett par timmar senare som visar liknande streck, vågar knappt hoppas 

Sollan907 skrev 2025-07-29 18:13:54 följande:
    Tycker det ser väldigt lovade ut 😊
    Åkte och köpte andra test och visst var det något där Hjärta

Vad tror ni om detta? Ser jag i syne? Till saken hör att jag avbröt en graviditet pga MA för typ 4 veckor sedan och tror att jag haft ägglossning för ca 6-7 dagar sedan då jag hade ägglossningsflytningar och andra typiska symptom. Kan det vara ny graviditet eller är det MA't som spökar?

Testar att lägga in bättre bild

Jag testade senast för ca två veckor sen och då såg det ut som nu, men efter det har jag varit utan test. Fick hem nya idag och glad i hågen testade jag och räknade kallt med att det äntligen skulle vara negativt eftersom jag har haft ägglossning och det ändå gått så pass lång tid, men icke! Jag hade väldigt gärna velat att det skulle vara positivt men efter att ha googlat verkar det mest troligt att det fortfarande är MA't som spökar 😒 Ska dock fortsätta testa för att se åt vilket håll det går.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester