Inlägg från: Anonym (Hjälp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hjälp)

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

• Anonym (Hjälp)

Behöver verkligen hjälp. Går på p-piller men har känt mig konstig senaste månaden. Otroligt hungrig (är liten i maten annars och rätt smal), har gått upp i vikt vilket jag normalt har supersvårt med, mått illa osv. Tagit flera test som varit tydligt negativa men magen är så svullen konstant och det andra blir inte bättre så tog ett nytt nu och tycker mig se ett svag svagt streck? Syns tydligare i verkligheten.
  • Anonym (Hjälp)

Hej, går på p-piller men glömde bort att ta och hade sex med min sambo. Fick ingen blödning trots denna miss så tog därför ett test (som var negativt). Dock mått lite konstigt senaste veckan så testade igen (gått typ 6 veckor nu) och fick då detta resultat med RFSU-test. Tydligt streck men under plasten som visar max-strecket. Kissade på stickan (dvs doppade inte i kopp som man ska) och läste då att test-strecket kan flyttas längre ner och hamna under plasten om man doppar för långt, eller som jag då kissade på stickan. Stämmer detta?? Är det ett positivt test alltså??
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester