• SeptemberB

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nattafnatta skrev 2019-07-31 14:26:56 följande:

Sista bilden från mig, på rätt håll. :) Går ju dessvärre inte att radera tidigare inlägg.

Anar ett streck :) Vad är det för test?
  • SeptemberB
    La in det här i Bim maj 2023-tråden, men testar här med Skrattande Det blå testet är ett one strip med känslighet 10 mlU/ml. Det röda ett rfsu med känslighet 25 mlU/ml. Tog kortet efter 5 min men de såg likadana ut efter 3 min.

Är bara på äl+8 så det är alldeles för tidigt att testa egentligen!
  • SeptemberB
    flisan1989 skrev 2023-05-15 18:31:48 följande:
    Ser ett streck! På vilken dag efter äl är du? 😊
  • SeptemberB

Tror absolut att du får positivt om du testar med ett digitalt! 😊

flisan1989 skrev 2023-05-15 22:21:48 följande:
    ÄL +10! står i kö till Ivf så det hade ju varit fantastisk. anar ett svagt på bilden som är inom tiden och i verkligheten var det rosa streck på bilden som är lite över tiden. Så kanske kan det finnas lite hopp? Aldrig sett ett så starkt/rosa spökstreck förut nämligen men läst mycket om dem! Skickar med ytterligare en bild. Denna är kanske 10-15 minuter efter testet togs, alltså över tiden. Den utan streck är den som är doppat i vatten. Mer rosa irl alltså 

• SeptemberB

Tycker test 1 är positivt! Ser inget på test 2.

Elinezz skrev 2023-05-18 20:24:52 följande:

Hej tjejer! Jag undrar bara vad ni tkr? :) 

Alla bilder är inom tiden, och strecken är blåa. 

r

Tack för ni finns :D

• SeptemberB

Spökstreck? RFSU testa ofta på äl+9.
    Bilderna är tagna efter tiden, men "strecket" såg likadant ut efter 2, 3  och 5 minuter.

• SeptemberB
    svansmamman skrev 2023-07-28 14:04:39 följande:
    Jag ser tyvärr inget som liknar ett positivt streck. Jag har själv kört mycket med dessa tester så jag har läst av några stycken, men jag hoppas jag har fel! ❤️
    Det visade sig vara positivt! Men nu blir jag istället orolig för att strecket är svagt för att vara på äl+11 Skrikandes

Taget inom tid för äl+11

Torkat
  • SeptemberB

Är det tester från Amazon? One step? Är det one step så ger de massor av tydliga spökstreck. Hade flera tester som såg ut som ditt men var inte gravid! 

Mamma100procent skrev 2023-08-14 18:57:25 följande:

//

Såhär ser det ut nu, inte morgonurin alltså. Det är ju ett streck, men det borde väl vara starkare efter typ 4 dagar?

• SeptemberB
    Lind85 skrev 2023-11-03 00:25:40 följande:

Ägglossning +9. Tycker mig ana ett streck men det är kanske önsketänkande 😪 två år för att få till ett syskon och två missfall. Hoppet är högt även denna månad...

Sådär såg mitt rfsu ut på äl+9. Nu är jag i vecka 18!
  • SeptemberB
    Anonym (Snorkfröken) skrev 2025-10-23 12:45:43 följande:
    SSyns extremt dåligt här, syns lite bättre i min telefon, men sååå svagt. Fått 2 st sånna här, så det går nog inte åt rätt håll antar jag? 11-12 dagen sen ägglossning.
    Positivt!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester