Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
En väninna till mig testade neg fram till BIM+11, då fick hon sitt plus!
En väninna till mig testade neg fram till BIM+11, då fick hon sitt plus!
NeLe: jag mår också så himla bra!  
  det e bara att njuta, vi kan fortfarande få en massa nya symtom.
Jag fick vattniga flygningar efter plus, det började på typ BIM+2-3.
Min bm sa i fredags att tester visar positivt 4 veckor efter mf/ma. Så det tar tid för hcg:n att gå ur kroppen..
Nån vaken??? Ligger här och är skiträdd, sov men vaknade av KRAFTIG smärta i livmodern!!!  
  är gravid i v 6, det gör så ont att jag mår illa ( har inte mått illa av grav). Så rädd nu!!  ![]()
Jag fick veta av min bm att jag kunde ha väldigt ont pga mycket ärrvävnad i livmodern efter två snitt, men det här gör sjukt ont!!!  
  inget blod ..
Jag blev väldigt rädd när jag vaknade och det gjorde så ont. Det här lagt sig lite nu men det känns fortfarande... shit  va läskigt!  ![]()
Jo man är ju det, finns inget man kan göra. Jag har aldrig fått mf så jag vet inte hur det känns, har dock 2 ma i bagaget.
Det har nästan försvunnit nu. Ska ringa min bm imorgon o kolla om ärrvävnaden kan göra SÅ ont! Tack för era svar och stöttning !!  
  vad skulle man ta sig till om inte fl fanns? Sov gott tjejer och tack ännu en gång!!
Det kom tillbaka igen.  
  fan va ont det gör, på ren svenska. Det känns som värkar.  ![]()