Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Längtan efter ett syskon skrev 2012-10-04 21:32:40 följande:
FLIKKAN: har nytt alias (alexander2011)
Trixade dina bilder iaf de två första inom tiden. ser ju nått men på bästpåtest stickan tror jag det är en buckla längst ner på eller? asså där man ser sträcket. aja. hur som helst så ser man nått mega svagt på båda testerna. HOPPAS på starkare från dig snart :) :)
sj sitter jag här p dag 43 el 44. mensen har inte kommit än. men jag ahde äl på dag 30! sååå surt så vi lägger ev vårat på hyllan ett tag men det är skoj o kika in i tråden emellanåt.
Ja det är en liten inbuktning i testet men det är inte bästpåtest det är från usa!
Men ser ett rosa streck klart och tydligt i verligheten. Plus att jag testat fler såna test innan och dom visar med :)
Måste komma ihåg att detta är du nu :)
Men har du testat något än då?
Jag har börjat ätit både rosenrot och nattljusolja en dag innan äl! Och killen jobbar i norge nu och är 96 mil bort så vi hade sex 4 dagar innan äl så jag ställde in mig på att det inte skulle bli något denna månaden!
Men nu börjar jag faktiskt tro annat, för dessa 2 andra jag testat med nu visar betydligt starkare än testlagret!
Vad tror du om mina nya bilder jag la upp nu? :)
RFSU!