• LisaW111

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2012-08-09 09:07:04 följande:
    ja och när du får det digitala måste du ju fota det också för analys....fattar du väl
    Skrattande
  • LisaW111

tack Odetta för ditt svar också =)

men hööörrrrnniiiii  =))  Nu har jag ju visserligen trixat som en galning på ett ÄNNU ett test jag bara inte kunde låta bli att ta (trots diskussionen om hur dyrt det är :/ )  

VAD TROR NI ????? Kan det vara något :D  höhöhö** =))) Hihi
    Nu ska jag bara vänta och vänta.. f*n HOPPAS nu det stannar kvar.. annars blir det 3:e MF sen mars :(
    Men just nu: G L A D Hjärta

• LisaW111

Tack :)) min enda tröst om det inte blir nått är att vi ju iaf verkar ha lätt att bli gravida och något fel kunde inte gyn se på mig i alla fall! Har berättat för mannen också :))

• LisaW111

Odetta: 1:a var i v 7 och 2:a en dag eft mens bara (kallas väl kemisk grav tror jag? Hade ialla fall typ just plussat så kom mensen sen)

Ja ... kanske kan va värt att testa?!

:)

• LisaW111

&tack för grattis! Trevligt m kommentarer som ändå handlar om test :)

LisaW111 skrev 2012-08-09 09:49:11 följande:
    Odetta: 1:a var i v 7 och 2:a en dag eft mens bara (kallas väl kemisk grav tror jag? Hade ialla fall typ just plussat så kom mensen sen)

Ja ... kanske kan va värt att testa?!

:)

• LisaW111

Jag har lagt upp för kommentar imorse plus sen ett positivt digitalt ) tror totalt 4-5 ca har kommenterat eller sagt grattis ens. Men jag skiter i't nu jag är iaf väldigt lycklig just nu :) oavsett tjafs :)

Hera skrev 2012-08-09 09:59:13 följande:
    Kan inte folk posta bilder på sina graviditetstest och på så sätt överrösta inläggen som inte har ett skvatt med tråden att göra? :D Jag har tyvärr inga test att bidra med själv ännu.

• LisaW111

Hm

Kan ju bara tala för mig själv men jag brukar mest känna mig "på" ;) Inte må dåligt. Hoppas du mår bättre snart!

91jen skrev 2012-08-09 09:53:07 följande:
    Jag har en äl-relaterad fråga!

Har ni illamående och smärtor samtidigt? Jag har. Och är extremt trött..

Förra månaden kände jag mig sexig och allt det här roliga. Men den här månaden mår jag som en påse kattskit istället

• LisaW111

tack för grattis! Känns helt underbart!  Får uppdatera sen hur det går om ett tag, hoppas på starkare test också sen efter BIM så det inte avtar. Man är ju livrädd för ytterligare MF. Men nu tänker jag positivt och runt den 21 April kommer det en liten efterlängtad prins/prinsessa! Åhh bara tänk så roligt att få berätta för min lilla dotter att hon ska bli storasyster Glad ÅHhhhh.... längtar!!Hjärta

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester