• mammelie1891

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Grattis Jennie!!!!

Djurgårdens IF 1891
  • mammelie1891

Mini: mår bra! har äntligen slutat blöda, det tog bara 16 dagar.. :-P hur är det själv?

Djurgårdens IF 1891
  • mammelie1891

Har börjat blöda igen o har skit ont, krystar typ... jävla skit!! Sitter på akuten o glor..

Djurgårdens IF 1891
  • mammelie1891

Wassan: medicinskabort pga fosterlösgraviditet för 20 dagar sen. Slutade blöda i torsdags.. Men nu ere igång igen! Jäklar vad ont jag har!! Men grattis igen till Jennie!!!

Djurgårdens IF 1891
  • mammelie1891

Läggs in i väntan på skrapning. 2cm moderkaka hittade dom, hur det nu e möjligt på den lilla graviditet som knappt fanns... :-/

Djurgårdens IF 1891
  • mammelie1891

Skrutt: va i v 8 när aborten gjordes. Han måste ha sagt fel, det måste varit slemmhinna inte moderkaka han såg...

Djurgårdens IF 1891
  • mammelie1891

Hemma igen. Tackade nej till op imorgon, tog ett par abortpiller till o åker in på tisdag för o se om det behöver skrapas då.

Djurgårdens IF 1891
  • mammelie1891

Knasten: jag ville hem... dom hade inte tid för op förens imorgon och jag har ett oerhört viktigt läkarbesök med min ena dotter imorgon som jag verkligen inte vill missa... och läkaren sa att kanske kommer resterna ut med hjälp av tabletterna... Det var en 2x1 cm stor slemmhinnebit som satt kvar.

Djurgårdens IF 1891
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester