Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
ÄL+8 och ser en liten skugga (aldrig gjort på Babyplans stickor tidigare). Vet att det är suuuuupertidigt... Vad tror ni?
ÄL+8 och ser en liten skugga (aldrig gjort på Babyplans stickor tidigare). Vet att det är suuuuupertidigt... Vad tror ni?
Alltså man blir ju knäpp av detta! Äl/insemination +11. Första bilden ser jag definitivt ett streck på, men i andra vinklar syns inget. Vad tror ni?
Vet att det fortfarande är tidigt att testa, men alla på den här sidan verkar få så himla tidiga plus hela tiden så man blir lite stressad. Med andra barnet fick jag inte plus förrän en vecka efter bim, så vet inte varför jag känner mig så stressad över att det fortfarande är negativt...
g
Idag syns typ ingenting :?( började få upp hoppet igår. Äl/insemination +12. Ordinerad testdag på fredag.
Då jag håller den rakt framför mig, och andra bilden då jag vrider lite på den. Hur tolkas resultatet?
Tycker mig ana ett mega svagt streck, men säkert bara inbillning. Har ovanligt ont i brösten och haft en svag molvärk några dagar. Längtar till imorgon då jag ska ta ett morgon test.
Åh, önskar att du hade rätt, men idag var det blankt. Fått en finne på näsan vilket var läääänge sedan, fortfarande ont i brösten och molvärk och ingen mens. Men, känns mer och mer "som vanligt" innan mens.
HELP, BIM+1
Ööh vad ska man tänka om detta?? Skitkonstigt test ju.
Hej! Jag har BIM på fredag 23 feb och tog test idag med rfsu testa tidigt, ser ni något? Tycker mig se ett svagt streck men vill inte hoppas på för mycket Tycker det syns mer i verkligheten än på bilderna..
Någon som har erfarenhet av spökstreck på dessa eller är det en möjlig start till svagt plus?
Har inte haft mens på 120 dagar så har noll koll på ÄL osv.... (Ångest har bidragit till viktuppgång = utebliven mens)