Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tack alla, mest är jag glad att så många av er var vakna nu, trodde jag skulle få sitta och uppdatera som en tok till kl 8 XD tack tjejer Kan inte fatta det här alls...haha, som jag har väntat <3
*bara försökt* i drygt ett år, Jag har många barn, men inte velat dra upp antalet, haha nu låter det som jag har en skolklass, men jag personligen vill inte göra någon ledsen som tex försökt jättelänge för att få sitt första barn, Jag tror ju inte vi flerbarnsföräldrar längtar mindre för den delen, men för mig personligen kan jag så väl sätta mig in i deras sits,Nu kanske inte dom bryr sig haha
Fast jag kan säga är närmare din familjesituation när det gäller barn :) Har för mig Jag läste du hade ett par oxå :)
Haha, jag råkade ju knycka tillbaks angies gravbaciller jag lovade henne, får akta mig sen <3 :)
det var neg ända tills nu , det är det jag nojar över, fick ju ett test för 6 dagar sen som gummsan trixade fram ett streck på. men detta är starkare, så jag hoppas! :)