• sassa87

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

angie91 skrev 2012-03-24 18:05:40 följande:
    sååå lite :D  
    ja absolut :) o plussar vi båda nu såå kan vi juh förjas åt ända t bf ;)

ja hoppas också!
    såå länge som ni försökt o allt ni gjort!!! ni e verkligen värda detta!! såå håller tummarna såå hårt ja kan o ska tänka på er!! <3
    ajajaj ja blev precis av me min nackspärr.. :/ de e inte skönt!!!

hahaha min mage e svullen !! igår såg ja ut att va i 7de månaden.. (fast pga att ja drack mjölk :P ) men såg roligt ut!! ^^
    ja jag menar detSkrattande
  • sassa87

angie91 kolla mina 38055 dom tog jag på eftermiddagen. se om du ser något där. om du orkar hehehe

• sassa87
    angie91 skrev 2012-03-24 18:20:11 följande:
    :D ofc ska vi börjas åt om vi plussar båda 2 nu :D

fy fan va härlkigt grattis igen :)

hahahhaha du e juh ond :P hahha uppdatera oss hur han reagerar sen ;)
    pä tisdag ska det synas för oss båda bestämmer vi nu
  • sassa87
    Mini Léonie skrev 2012-03-24 18:27:54 följande:
    Sassa;
    Jag har frågat innan men aldrig fått svar.. Du har väl lagt ut tester med jämna mellanrum under månaden? När är BIM egentligen? borde ju varit för längesedan eller har jag missuppfattat helt?
    jag har bim om 3 dagar. nä du hade inte fel men jag hade räknat fel.  men jag var på gyn och jag hade äl 9 mars eller kanske 10. 
    sorry 
  • sassa87
    angie91 skrev 2012-03-24 18:25:17 följande:
    på tisdag ska de stå gravid på mitt digitala :D 
    o ett starkt plus för dig :D

ska kolla dom andra ska bara smyga ut på lite "frisk luft" först  
    ja det låter braSolig
  • sassa87
    angie91 skrev 2012-03-24 18:25:17 följande:
    på tisdag ska de stå gravid på mitt digitala :D 
    o ett starkt plus för dig :D

ska kolla dom andra ska bara smyga ut på lite "frisk luft" först  
    såg du mina andraSolig
  • sassa87
    Mini Léonie skrev 2012-03-24 18:42:47 följande:
    Sassa:
    Okej då förstår jag för jag tänkte att annars borde det ju synas men många dagar kvar
    ja det tyckte jag också.

hur går det för dig då 
  • sassa87
    Mini Léonie skrev 2012-03-24 18:52:43 följande:
    Sassa:
    Jodå igår kom mensen 2 dagar tidigt trots 5-6 svaga plus i veckan. Märkligt men nu är det nya tag och nya möjligheter
    nej men va tråkigt. dessa förbaskade svaga streck. du ser jag får också det. man vet snart inte vilket test man ska ta.
  • sassa87
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-24 19:22:56 följande:
    Kan meddela att mannen genomskådade mig.. haha.. han fattade direkt att det var mitt test jag mailade till honom för trixning.

Han grejade... han till och med scannade in det ha ha ha....

Och min son kommer in och fattar tack och lov inte vad det är han ser på skärmen, frågar lite nyfiket vad vi gör och jag säger att vi ska se om vi kan se ett streck till på bilden.

-Ja men jag ser ett till där..säger han och pekar precis där strecket är..., suddigt och svagt..

Maken erkände också att han såg, och att det ser mer rosa än grått ut.....

så nu får vi se då........jag vågar liksom inte tro på det förrän det är bombsäkert...är ju fortfarande läge för att det kan vara spök
    håller mina tummar för dig slemmis
  • sassa87

min gubbe sa nyss. hörrö gumman ska du inte testa snart. ja sa att men då tar testerna snart slut. han sa bara vem är det som betalar hehehe. han tyckte det var så kul att han såg både i morse och på eftermiddagen. dom är ju för roliga våra män ibland.Skrattande 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester