• Flikkan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

=/
    Om detta är spök blir jag arg!! 
  • Flikkan

Mitt testlagret är det ett brett streck som är rosa! Ingen tvekan om det i verkligheten.
    Så det verkar ju nästan som att jag borde beställa från dom igen och testa med bara dom.. 

• Flikkan
    Längtan efter ett syskon skrev 2012-10-14 14:34:02 följande:
    Flikkan: asså det borde ha visats någonting nu. Om inte mensen kommer om några testa igen men beställ inte från TL, de har tyvärr gett spök för många. extremt många ggr för mig.
    ledsen jag blir trodde du skulle plusa nu. men ge inte upp iaf. så länge mensen håller sig borta kan det var nått men änå för tidigt.

Trixxy: GRATTIS åhh vad underbart :)

Pellefanten: ser på den understa men dne översta är negativ. det är ett äl test va? för att den ska vara positiv ska den vara lika stark eller starkare. men stark är den men inte tillräckligt

Knastn83: vet precis hur du känner dig. var inte ledsen gumman, det kommer ett plus för dig oxå. hr sj oxå väntat länge nu. är ju inne på 12:e försöket. nån gång ska vi plusa :) ge inte upp. du har många dagar kvar o testa        
    Ja ingen mens idag heller.
    Jag ska ringa barnmorskan imorgon och höra vad hon säger.
    Hon ville att jag skulle gå till henne och testa mig varje månad istället för att lägga ut pengar på egna tester som hon tycker är skittester. 
  • Flikkan
    Längtan efter ett syskon skrev 2012-10-14 16:27:49 följande:

Hahaha, ja men gå till bm! sparar massa pengar. gå dit imorgon :) utan att kissa på morgonen. gå dit direkt!
    Haha ja hon är lite rolig! Så jag ska gå dit ändå faktiskt hade jag tänk och prata om att få komma på kvinnokliniken. :)
  • Flikkan

Tog ett rfsu idag, sig inget efter 15 min. Och nu skulle jag kika efter 2 timmar. Så ser det ut såhär. 

• Flikkan
    Starbaby skrev 2012-10-14 17:07:08 följande:
    Men det är oftast samma typ av tester de själva använder juh....
    haha jo det är ju det jag menar! Men det är snällt av henne att erbjuda mig att komma varje månad eller mer om jag vill gratis :)
  • Flikkan

kanske bara jag som tycker att det är ganska tydligt på bilderna. Eller så är det jag som har en annan vinkel på skärmen på min bärbara så jag ser det bra. Men det syns bra på mobilen.

• Flikkan
    Mee90 skrev 2012-10-14 18:28:53 följande:

Flikka, din bild trixad :) Jag ser ganska tydligt men vad det är vågar jag inte uttala mig om än :)
    Eller hur! :)
    Haha jag blir knäpp på detta, men jag vill helst inte ta ett digitalt heller då vissa tester visar och andra inte.
    men ska försöka få komma in och ta ett test hos BM imorgon. 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester