• miapia43

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

hej svårt att ta bilder nu för jag har fått urinvägsinfektion. mina tabletter jag äter gör att urinen blir mörkare och testerna ser missvisande ut. fast vi ser strecket. kanske för svagt men jag tar vidare är bara bim -3

• miapia43
    MissÖland76 skrev 2012-04-19 22:14:43 följande:
    Miapia: ser på CB:t ser blått å brett ut. Grattis vågar jag nog säga
    tror du det. jag har fått bättre test innan. men som jag sa så åkte jag på en urinväginfektion. så testlagret sticker blir helt gula. svårt att se strecken på  dom.
  • miapia43
    juliia24 skrev 2012-04-20 14:01:31 följande:
    Ja tycker jag ser något. Be någon trixa för det kan dom här inne. Lycka till

Tack. Det ska jag göra
  • miapia43
    0Johanna0 skrev 2012-04-20 17:14:54 följande:
    Miapia43: har du fler användare än denna eller?

Nej det har jag inte.
  • miapia43
    0Johanna0 skrev 2012-04-20 20:16:16 följande:
    MiaPia: Okej, det är bara konstigt att dina bilder ser exakt likadana ut som Sassa87.

Okej ingen fara. Det var någon annan som på pekade det förut. Jag vet inte vem det är.
  • miapia43
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-04-21 19:04:54 följande:
    MiaPia...

helt klart ett streck.. det ser smalt ut.. men kolla närmare så ser du att vänsterkonturen är starkare än den åt höger bara.......sen får du avgöra om det är rosa eller ej, för det kan jag inte se.
    det är mer som lila färg tycker jag. det kom vid 3 min ungefär
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester