• Hoppas 2013

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Inelg skrev 2012-05-27 14:10:25 följande:
    Hoppas!!!!!!!

Vadå sp du har bara haft 2 -3 dagars mens? Hmmm skumt!!! Hur såg blödningen ut då??

På vilket sätt hade du ont i magen?

Ja precis. Det såg ut precis som vanlig mens. Och smärtan var som otroligt hemsk mensvärk.
  • Hoppas 2013

Testade bara negativt innan jag fick mensen. Testade senast på BIM-dagen alltså den 23:e och fick då negativt. Och sen kom mensen den 25:e så har inte testat sen efter det.

• Hoppas 2013

Jag hade BIM den 23 maj, den 24 maj kom den otroligt lite mens, fast mer brunaktigt och sen den 25 maj fick jag riklig mens. Jag brukar blöda i nästan en vecka, men har redan börjat sluta blöda? Blöder bara otroligt lite just nu.. Har aldrig hänt så här förut. Jag gjorde ett graviditetstest på BIM+1 som visade ett MYCKET svagt streck som bara syntes om man höll testet emot en lampa. Så vad tror ni? Kan jag vara gravid? För man kan ju blöda i början..

• Hoppas 2013
    Hoppas 2012 skrev 2012-06-14 19:21:35 följande:
    Tack söta ni!
    Ja jag fattar ingenting, klart man är rädd men just nu får man njuta!
    Tittar på digitala hela tiden :)

BF 26/2 :)
    Åh, vad kul att du med plusade! Jag har också BF den 26/27 februari. Känns helt overkligt. Hjärta
  • Hoppas 2013
    Trixxy skrev 2012-07-02 10:15:02 följande:
    Som du såg så använde jag mig av " ". Men ja, jag tycker det är en form av mord då barnet är friskt.
    Även om man skulle skiljas, någon har vart otrogen etc så gör man inte abort, det är vad jag tycker.

Självklart är abort en jobbig situation, det förstår jag mycket väl, men som sagt, att först kämpa för en graviditet och sen bara ta bort det oavsett situation, känns fel, OM det inte är så att det är fel på barnet eller att man utsatts för övergrepp etc eller att det var en oplanerad graviditet.

Jag är en abortmotståndare.
  • Hoppas 2013

Har en liten fråga, hur fungerar ÄL-testen? Ska man passa på att mysa när strecket är starkt, eller redan när strecket är svagt? Har aldrig förstått det där, för har aldrig behövt använda ÄL-test.. :P

♥ BF JANUARI 2013 ♥
  • Hoppas 2013
    fancyface3 skrev 2012-07-10 18:29:43 följande:
    Hoppas 2013: vad jag förstått så släpper inte ägget förens man inte svagt på äl Stickan ingen när du har starkt så släpper 24-48 Tim efter de starka strecket
    Okej :) 
  • Hoppas 2013

Hur snabbt kan man få ökade flytningar när man är gravid? Från vilken vecka alltså? :) Och hur brukar dem se ut? Och stort grattis till alla er som har plussat! :D

• Hoppas 2013

Har funderat på en sak, kan spökstrecken synas genom genomlysning och vara rosa? Eller är spökstrecken gråa?

• Hoppas 2013

Whoeix; Ja, jag tog ett på BIM-6 och fick då ett rosa MYCKET svagt streck som bara syns när man håller testet framför en lampa. Men har funderat på om det var ett spökstreck eller ett mycket svagt plus.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester