Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Någon som ser ett jättesvagt streck?
Någon som ser ett jättesvagt streck?
Jaså tror du det? Ja det är en önskad graviditet i så fall! Vet inte exakt när jag hade ÄL men enligt min app är jag på BIM-1 (lite oregelbunden cykel dock). Jag köpte ett från Apoteket Hjärtats egna, ett sånt med två rutor där den ena har kontrollstrecket och den andra visar ett teststreck eller tomt. Köpte även CB digital men det tänkte jag vänta med till imorgon bitti för säkrast resultat.
Lite bättre bild
Om det är ett "torkstreck" eller "spökstreck" jag lyckats få med på bild här. Ska det verkligen kunna komma på några minuter? ÄL+11 idag. Jag har tagit många test i mina dagar men aldrig fått så tydliga spökstreck och aldrig på så många och olika test i rad men jag vågar inte ropa hej... Jag har fått dessa streck på tidigt test ÄL+8 och ÄL+9 och på vanliga test ÄL+10 och ÄL+11 nu... måste ju vara något?
Uppdatering efter gårdagens ganska svaga test! Fick gravid 1-2 på Clearblue nu på morgonen, yay!
Tack för hjälpen!
Igår morse
Igår kväll
Idag
Vet inte om det är önsketänkande att jag anar ett andra streck.. BIM i fredags o ingen mens i sikte så hoppas ju...
Någon annan som ser ett annat streck eller inbillar jag mig? :I
Den 11/11 hade jag ÄL. Fick ordentlig tempdip igår som nu gått upp igen. Håller tummarna att det är som ni säger <3
Nu är det inget tvivel längre. Det var varken spök eller torkstreck på något av de tidigare testerna. Nog är detta utan tvivel positivt på ÄL+11. Kan inte förstå att jag fick utslag på ÄL+8. Det här är helt magiskt.
Stort stort grattis!!
Någon som vet ifall man kan lita på svaret eller om det är ogiltigt?