Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Min tur att kasta in en bild på vad jag hoppas är positivt om än extremt svagt.. fattar inte varför bilden hamnar åt fel håll.. 😂
Min tur att kasta in en bild på vad jag hoppas är positivt om än extremt svagt.. fattar inte varför bilden hamnar åt fel håll.. 😂
Update: Det var inga spök. Äl+8 och positivt på digitalt ❤️❤️
Nu önskar jag alla er härinne detsamma ❤️❤️
Troligtvis ÄL+8 eller ÄL +9 idag, så extremt tidigt, men otålig som man är så tog jag ett test ändå för skojs skull. Är det jag som stirrat mig helt streck-blind, eller är där en antydan till ett svagt streck? Eller är det troligtvis spök? 😅
ser ni också den SVAGASTE linjen eller är jag galen?? Vi har försökt i ett halvår för barn #2 🥹
Hej!
Tog ett test nu på morgonen, äl+11 eller äl+10. vad tror ni? spök eller inte? Tog ett test igår em också och jag tror att jag anade nåt. Tyckte att denna syntes liiite mer men såå svårt att veta så vill gärna ha fler extra ögon😅 så sjukt dålig upplösning ser jag nu när jag laddar upp haha hoppas ni ser nåt!!
ska pallra mig iväg för att köpa ett digitalt men så länge, vad tror ni? Någon som ser något, jag tycker mig ana en skugga, använt upp alla de andra 7 tester från denna box och ingen har visat ens ett spök, så man får ju upp förhoppningarna? äl +12
Vad tror ni? Har ingen regelbunden mens så vet inte exakt hur lång tid innan. Varit blanka dom andra månaderna.
Hej, jag kräktes massa igår kväll och nu på morgonen tog jag ett Clearblue Ultratidigt, har beräknad mens på söndag den 11/5. Strecket är svagt men är det positivt?
Nu behöver jag hjälp... ????
Mensen var beräknad till 28 april men har inte dykt upp - tror jag. Det kom lite ljusrött blod 11/5 efter att vi hade myst lite (haft sex kvällen innan)...
15/5 börjar jag blöda, så pass mycket att jag behöver en binda. Jag får som en vanlig mens med mensvärk, ont i ljumskar, olika stora blodklumpar i mensen och detta fortsätter fast inte lika mycket den 16/5. Igår 17/5 är det mindre och det blir bara ljusrött på pappret.
Så här ser mitt test ut idag 18/5 med morgonrutin.
Om det nu är positivt, borde det inte vara ett starkare plus då? Eller har jag fått missfall och det är vad som kom ut, och inte mensen? Tog bild efter 3 minuter.
inom tidsramen - men blivit lurad förut. Svårt att säga om det är blått eller ej, så svagt. Neggigt va?
Hjälp mig tolka 😅 är på BIM -1 eller -2, har haft blodblandade, rosa flytningar sedan igår. Dock extremt lite och har bara sett flytningarna när jag känt med ett finger mot tappen (sorry för TMI). Har haft svag mensvärk och tänkt att mensen är på väg, därav de rosa flygningarna.
Tog detta test i morse. Tycker färgen ser lite utsmetad ut men visst skymtar ett svagt streck? Kan det vara fel på testet?