• Tinaturner222

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Den 18/9 så om 6 dagar ! Detta va clearblue ultratidigt, när jag såg det först så tyckte jag att de syntes så himla tydligt och bilden där är tagen runt 3-4 min efter klockan startades så de är ju inom tiden också. Men efter att ha kollat mer o mer på bilden så tycker jag mest att jag tvingat fram det typ haha.. Har dock varit så himla säker ett par gånger innan också utan att de varit något men de känns annorlunda på något vis denna gången. Vaknade lixom inatt av att brösten gjorde så sjuukt ont och de har dom gjort sen typ 4 dagar tillbaka o ligger här med illamåendet fast i halsen. Kommer bli så ledsen om det bara är förstärkta pms besvär denna gången :( 

• Tinaturner222

Jaa, visst blir man det ! Men jag ser ju ditt sträck betydligt tydligare än mitt ! Tänkte du vänta tills på fredag med att testa igen? ♡

• Tinaturner222

Menar väl det hahahaha ! Uppdatera gärna här hur de gick ♡ håller tummarna för dig :D
    Jag tog ju ett till test på eftermiddagen för jag hade ett hemma o tänkte de skulle kännas bättre om jag fick se en liten linje en gång till.. Det testet ser ut så här, så känns ju verkligen som jag bara inbillar mig allt !

borde ju typ vänta 3 dagar till igentligen med det digitala som ligger o lockar på med hahah

• Tinaturner222
    Babysheep skrev 2025-09-09 21:54:51 följande:
    Tack, jag återkommer imorgon! ❤️

Vänta med ditt digitala tills helgen, de är ju snordyra! Haha! 
    Har ni försökt länge?
    Sant faktiskt ! Köpte sånt testa trippel paket haha
    Nej inte igentligen. Men det är en helt annan historia ♡ och har väl det senaste börjat inse hur mycket jag innerst inne vill detta ♡ 
    Har ni försökt länge?
  • Tinaturner222
    Babysheep skrev 2025-09-10 06:58:59 följande:

Här är dagens test förresten. 
    Jag tycker mig se ett svagt streck men chatgpt säger att det är negativt. :(

Ja, de förstår jag att det blivit några test :( hoppas det går vägen nu !! Chatgpt säger negativt.. Men jag ser en linje på denna också ! Ser mer markant ut än den förra ♡ 
  • Tinaturner222
    Livetpålandet16 skrev 2025-09-11 07:10:49 följande:
    Tog ett digitalt idag som visade gravid 1-2 , så himla glad! 
    Grattis !! ♡
  • Tinaturner222
    Babysheep skrev 2025-09-13 09:00:13 följande:
    Jag ser ett tydligt streck! 
    Jag tyckte med det! Men började blöda idag, 3 dagar innan beräknad mens.. så antar att de va en luring ! :(
  • Tinaturner222
    Anonym (Fundersam3) skrev 2025-09-14 08:01:39 följande:
    Någon som ser någon svag svag skugga/linje?
    Jag ser en svag skugga på tredje bilden och på första dn sån tunn, tunn linje bara ♡ ingenting på de andra två bilderna..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester