• Cashili33

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ann Lis skrev 2021-08-21 08:39:17 följande:

Ja ha vad tror / ser ni ?

Jag tycker att jag ser ett streck och jag tycker att det är tydligare än i går men man börjar bli smått knäpp vid detta laget och ser kanske streck som inte finns eller som bara är spök (har ju fått massa sånna med andra stickor tidigare månader) ÄL +9 eller 10 idag

Samma test på bilderna men några är taget med Blix andra utan

Kan du ta ett närmare eller utan blänk i bättre ljus

Väldigt svårt att se

Blir du gravid varje månad ?
  • Cashili33
    Ann Lis skrev 2021-08-22 11:00:26 följande:

Denna månad har jag dock använt testlagrets stickor och inte fått streck varje gång med dem därför jag trodde att dessa kunde vara nått?

Har också använt testlagrets och fått torkstreck där ( om ja lnte varit gravid och sen ändå fått mens)
  • Cashili33
    Alegsken skrev 2021-08-29 21:50:38 följande:

Vad tror ni?

Vanliga RFSU testa ofta, men testet är taget ÄL+10 (BiM -9 men ÄL var väldigt tidig denna månad). Taget med kvällsurin och tyvärr inte hållit mig så länge pga fick ett infall.

Jag ser en svag skugga?.

Ja man ser nån svag skugga. Testa igen om ett par dagar. Om du har nio dagar kvar till BIM så borde du knappt kunna testa. Har du 19 dagars lutealfas?
  • Cashili33
    chouette skrev 2021-08-29 19:26:05 följande:

Postade här den 25:e augusti. Idag ser det ut såhär, men cb digital sa negativt. Vad tror ni?

Ja man har ju sett svagare ge utslag på CB , men det kanske sker idag : )
  • Cashili33
    Lily89 skrev 2021-08-30 12:43:06 följande:

Känns som jag bombar denna tråden..

Men doppade det understa testet i vatten, för att jämföra..

Visst är det översta positivt?

Ser tyvärr ej positivt ut
  • Cashili33
    Lily89 skrev 2021-09-04 11:19:26 följande:

Tack för din titt, det va svagt positivt. Fick "Gravid 1-2" på digitalt kort därefter :)

Wow trodde jag inte men vad kul! En del får gravid på CB trots knappt synbara streck och en del har synliga streck på stickor men får ändå inte gravid på CB

Mysko

Stort grattis
  • Cashili33
    Sofiiakarin skrev 2021-09-04 13:02:14 följande:

Ingen som kan kommentera mitt test. Jag är på bim-1 så tänker att de borde synas om det var ngt.

Jag ser tyvärr inget

Säker på när du hade ÄL?
  • Cashili33
    Jan 2014 skrev 2021-09-04 12:18:10 följande:

Starkare idag tycker jag, vad tror ni?

Ska ta ett digitalt imorgon.

Syns ganska tydligt tycker jag : )
  • Cashili33
    Rostbröd skrev 2021-09-23 19:30:08 följande:

Ska ringa kvinnokliniken imorgonbitti då jag inte kom fram idag.. men tack för ditt svar :)

Men jag fattar inte , var CB ÄL test eller grav test?

Om det var grav test och du fick en blödning så kan det varit missfall tyvärr

Sådan kraftig smärta låter inte normalt
  • Cashili33
    Rostbröd skrev 2021-09-23 21:19:06 följande:

Sorry att jag var otydlig! Det är ältest jag menar. Började alltså blöda 2-3 dagar efter ägglossningen och nej, smärtan var allt annat än normal. Hängde över diskhon och kräktes upp alla inälvor kändes det som..

Hej

Ja jag tolkade det som ÄL test eftersom du skrev att mens brukar komma 14 dgr efter ÄL , men sen pratar folk om utomkvedshavandeskap och då blev jag förvirrad. Att blöda så kraftigt efter ägglossning och ha så ont att du kräks låter inte heller normalt. Har du endometrios? Kan du ha någon cysta ? Jag skulle kontrollera det omgående
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester