• sassa87

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

hej blir så fundersam om mina test kan stämma. har trott ett tag att jag var gravid men eftersom jag fick en lten blödning den 14-16 feb så brydde jag mig inte heller. testade flera gånger där och dom var negativa. 
    men nu har jag fått ett temprament utav dess like och mår så illa så gubben köpte test tlil mig. vi ser på alla test så nu är jag så fundersam.

ser ni något

testlagret är svårt att se 
  • sassa87

Konstigt det kan ju inte vara nidis för jag fick blödningen på dag 14. Jag får ta ett till annars får jag väll ringa gyn. För jag mår illa nästan hela tiden

• sassa87
    a dream within a dream skrev 2013-02-21 20:19:13 följande:
    Blödning dag 14, alltså vid äl? Det har jag läst är ganska vanligt

Nej jag menar 14 dagar efter äl
  • sassa87
    miapia43 skrev 2013-06-17 07:44:46 följande:
    Hej alla härinne. Har inte varit inne på ett tag men idag är jag här. Ville visa mina tester för idag och se vad ni säger. Gubben och jag står som fån och bara tittar. Kan det vara våran tur nu efter så många år...

Men vad ser jag. Är det verkligen eran tur. Som ni har kämpat. Har inte sett dig på länge på fertilitetssidan. Hoppas bara det stämmer nu
  • sassa87

hej jag har inte varit inne på ett tag . vi la allt på is med ältester och allt. men nu denna månad så trodde jag att jag var gravid. fick en blödning på 1 dag men mår så illa . så idag testade jag mig och på alla testerna så får jag svaga streck.. tänkte gfråga om ni ser det

• sassa87

[quote=72026206][quote-nick]Aamanddal skrev 2013-12-22 11:56:34 följande:[/quote-nick][/quote] Ta ett digitalt.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester