• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

knasten, Tack!!!

• Meja JP

Nä nu måste jag sätta på kaffet,är seg som kola idag.kikar in sen igen.får väl ta och beställa nya test att ta om någon dag.för det gär väl inte helt att lita på ?

• Meja JP

Swallow the moon,ja där ärmågotpå ditt streck.spännande Roligt att ni.ser på mitt test.bor på en liten ort så jag tänker inte köpa test i varken afren eller på apotwket.får beställa.synd ayt det tar några dagar. Men hoppet lever,jag tror i.te heller det är spök

• Meja JP

Helenemedh,jag har svårt att se ngt på det otrixade menjag ser ett streck på det trixade men iom jag inte ser på det otrixade vilken färg det är på streckan så blir det svårt att se om ddet är rosa eeller i.te på det trixade.

• Meja JP

Ursäkta att jag skriver konstigt men jag skriver på enmobil och ser inte det jag skriver

• Meja JP

josieP,Grattis!!!

Knasten,stoooort grattis!!!!!

• Meja JP

Vart rekomenderar ni att man köper grav tester? är testlagrets Ok igen? vart går det snabbast att få hem dem?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester