• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag har inte mått illa dock haft andra symptom som huvudvärk, molvärk, foglossning m.m när jag vart gravid och det har vart väldigt olika vid graviditeterna.

Är inte det en gammal myt att det är bra att må illa? Och hur kan det vara 98% chans att grav går bra efter man sett ett hjärta? Låter orimligt högt tycker jag????

• popcornplaya

Alexander: kan ana något på ditt test :)
    Angie: tyvärr ser jag inget på ditt :(

Själv hoppas jag på fullt utslag på äl idag. Blir att mysa med mannen i vilket fall som helst.

• popcornplaya
    alexander2011 skrev 2012-01-27 15:14:41 följande:
    inget o se :( negativt

Det tror vi först när vi ser det!

Vill ha mer test att kolla på även om det nu skulle vara negativa test ;) Håller på att städa här hemma och tar en liten paus här vid datorn och då måste jag ju få nått skoj att se! 
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya

Helenemedh: så hade jag jättemycket första grav, jag fick alltid ha druvsocker och vatten med mig överallt. Andra grav var det ingenting.

• popcornplaya

Knasten: nä jag har ju inte så mkt att komma med heller. Fick så gott som fullt utslag igår kväll på äl stickan i alla fall. Undra hur länge jag ska klara av att hålla mig efter äl denna gång ;) förhoppningsvis 7 dagar i alla fall men jag lär väll börja innan...

• popcornplaya

Igår när jag testade med äl testen så var det väldigt starkt näst intill lika starkt som kontrollstrecket, idag när jag testade så var det svagare igen så då borde äl vart igår eller inatt? Bara att jag missade peaken eller???? Har bild men sitter med telefonen nu så kan inte lägga in.

Vi hade i alla fall sex igår och i onsdags och tänker ha sex idag och kanske imorgon då borde man väll va garderad! Har även världens trådigaste flytningar idag det är väll äl flytningar? När man liksom kan dra ut dom en halv dm typ!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester