• Loppan8604

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MammaFia04 skrev 2012-06-25 10:52:52 följande:
     Någon som vill analysera lite?

Tycker man känner sig så osäker när man kollar på dom själv. 

Tog dessa två för knappt en timme sedan och ska vara BIM -4 enligt kalendern.

Ser också något! Vänta två dagar å ta ett till så kommet de nog vara starkare :)
  • Loppan8604
    hoppas79 skrev 2012-06-25 11:02:13 följande:
    hoppas79 skrev 2012-06-18 12:43:38 följande:Nu fick jag till det med bilden (sparade om den i ett annat format) Vad tror ni? jag tog det idag och är på bim-2.hoppas79 skrev 2012-06-20 : Idag på Bim har jag tagit ett CB digitalt test hade gärna visat bilden men datorn strular men jag kan säga att resultatet blev GRAVID 1-2 veckor :) TJOHO!!!  

Nu är det bara att hoppas att det går vägen den här gången. (har tre misfall i bagaget)
     Jaha igår fick jag blödning och missfall nummer fyra.

Det märkliga var att idag när jag var på gyn (fick tjata till mig en tid) så menar hon att nä det här räknar vi inte som ett missfall utan det är som en sen mens.   Jävligt konstigt tycker jag eftersom jag har tagit flera gravtest som varit positiva. De jag tog innan BIM var ju visserligen jävligt svaga men på bim-dagen tog jag ju ett digitalt där det stod gravid 1-2 veckor. Min man var med när jag tog gravtestet  så jag har inte hittat på det och jag har dessutom bild på testet men läkaren menade att nej, du är inte gravid.  (!?!?!)

Så tydligen har alla testen visat fel!!!

Jag ville ändå börja en utredning men då sa läkaren nej det gör vi inte då du bara haft två som vi räknar som missfall.  "Dessutom visar de nästan aldrig något så det är ingen ide"

inte ett dugg förstående eller sympatisk var hon, hårdhänt var hon också kärringen, känner mig nästan våldtagen.  USCH känner mig helt knäckt nu....

Men va fan e detta! Så kan hon ju inte säga. Byt bm! Usch i te kul när de e hårdhänta:( också varit i den sitsen. De gör ont å de ändå de säger e "du måste slapna av"!

Stor kram till dej!
  • Loppan8604
    hoppas79 skrev 2012-06-25 12:18:27 följande:
    Tack för stöd! kände att jag var tvungen att skriva av mig.

Men det som är mest konstigt är att hon menar att jag inte är gravid trots att jag fått positivt på flera olika test. Jag kan köpa att de innan BIM hade ganska svaga streck men på BIM-dagen tog jag ju ett BC digitalt och då stog det GRAVID 1-2 v. Men tydligen har det visat fel då så jag vet inte vad man kan lite på längre...

Tycker du ska kontakta en annan för att få en andra åsikt! Ett digitalt kan man ju inte misstolka!
  • Loppan8604
    Emmi11 skrev 2012-06-25 16:38:09 följande:
    jag kunde hålla mig! höll mig i 6 timmar och sen kissa jag på en clearblue. Måste pluset vara starkare? är på bim-4 och det ser ut så här. kan man hoppas på en graviditet?

Grattis!! Njut av graviditeten nu:)
  • Loppan8604
    Lizz89 skrev 2012-06-25 18:18:48 följande:
    syns de?

Där e två sträck. Testa igen om någon dag:)
  • Loppan8604
    Lizz89 skrev 2012-06-25 19:14:17 följande:
    Tycker ni de ser ut som spökis? Tycker det syns lite mer nu än förra testet. men litar inte på dessa test förrens jag ser en klar linje

Ja kommer lägga upp bilderna ja fick från testlagret. Bilder som visar negativa å tester som visar positiva. Så kan du se vad de anser e neg. ( vissa har sträck)
  • Loppan8604

Kommer inte kunna lägga upp bilderna idag som ja lovade er innan ida:( vårt internett på datorn funkar inte:( har bara mobilen...

• Loppan8604
    Ankena skrev 2012-06-25 22:26:39 följande:
    Nån som har nåt gott att säga om bisolvonmetoden?

Ja gar provat den... Funka inte fle mwj men ja he mens var 14-16 dag så de e nog därför :/ äter medicin mot de nu men i en tråd ha följde ned innan va där en tjej som blev gravid

Har ja för mej. Skulle rekomendera dej tabletter då den flytande tar slut pp fyra dagar om du tar full dos! Lycja tull
  • Loppan8604
    Ankena skrev 2012-06-25 22:36:12 följande:
    Jag har laddat med ett paket med typ 50 tabletter. Glömde helt bort det förra månaden, så blev jag inte gravid nu så kör vi på dom nästa cykel

De gör ni rätt i :)
  • Loppan8604
    MammaFia04 skrev 2012-06-26 07:34:46 följande:
     Kunde inte hålla mig i två dagar...

Tog det översta testet först idag och tyckte det visade otydligt fortfarande så gav mig på det digitala, kan det första vara otydligt för att jag fortfarande ligger BIM-3?

Har så många gravsymtom som tyder på det, men magen brukar alltid svullna innan mens men är helt platt why?

Men borde inte det digitala vara säkrare än de andra testen, (dock har alla 5 test visat pos men väldigt svagt)

Vågar man hoppas på att det ligger ett litet  i magen?

Hoppas!!!

Grattis! Helt klart gravid. Stickan tycker ja inte alls e otydlig som di pratar om. Där e ett tydligt rosa sträck!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester