• Flikkan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Usch ligger i sängen och skall sova.
    Ont i svank samt molande känsla i magen.
    Ett stick vid äggstocken nyss och sedan en ännu värre molande känsla efter det.
    Det gör att jag blir vaken för det går ej att sova, en irriterande känsla helt enkelt! :)
    BIM-8 nu!

• Flikkan

Har mått så konstigt idag på förmiddan!
    Illamående som heter duga som inte gått över med något, molande och stickande i mage.

• Flikkan

Imorgon kommer mina tester från TL! Så imorgon börjar detta smygtestande och beroende! haha

Hoppas verkligen ännu flera plussar nu! :) 

• Flikkan

Sitter nu och väntat otåligt på mina tester som kommer 14.00
    Inatt mådde jag så illa att jag kräktes, har vaknat till och från hela natten och inte alls mått bra.
    Mår illa hela tiden nu med och har värmesvallningar. Kraftig molande värk i mage och svank. Samt att det sträcker och drar i ena låret som tränings/växtvärk.

Herregud jag känner mig så konstig och aldrig varit med om det förut... :o

• Flikkan

Nä jag är på bim-7
    Så det låter och verkar vara något helt annat.
    Jag var förkyld för en vecka sedan så det har jag redan varit. Och magsjuka är det inte!

• Flikkan

Åh!
    Jag är så otålig, ser postbilen åka runt mitt hus fast till andra hela tiden men jag får vänta 1 timma till..
    :p

• Flikkan

Ja jag hade tur, posten kom en timma tidigare just idag.
    Postgubben vill väl göra helg!

Jo jag vet, kunde inte hålla mig :)

Ja då verkar vi ska flytta igen, bott här i 6 veckor nu. Hyresvärden är helt kocko!
    Så nu verkar vi få en 3a som är ännu större med övervåning!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester