Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
pumann,hejjjaaaaa
najs streck.
stora familjen,men neeeej :-/
pumann,hejjjaaaaa
najs streck.
stora familjen,men neeeej :-/
frokenpilla,helt klart positivt
carmat,I seeee
mina test har inte kommit än
fick mail från testlagret idag att de kommer 2/1-12.de skulle få in de nya imorgon.
BEställde från billigatester och de ska kommaimorgon,jag avskyr att vänta.därav jag hållt mig härifrån,för å inte bli knäpp
har en lite fråga istället,kan man ff plussa svagt i v.5+6? om jag tar min senaste mens innan jag slutade med pillerna,så "ska" jag vara i v.5+6.men det känns skummt att inte plussat tydligare än då? dock kan ju äl blivit senare efter jag slutade med p-pillerna.och då är ju bim senare,ååh svårt att veta.läängtar tills posten kommit imorgon
sofia,ja jag har fått flera svaga,ochförhoppningsvis kan jag testa imorron igen.fast de är gör svaga.
liten,nä men precis,har bilder på testen i mobilen och tom där ser jag rosa streck.hoppas det visar mer pos eller helt neg imorgon så man får veta.
together90,jaaa har väntat å väntat
beställde i lördags å de kom inte på tisdagen,så jag beställde från billigatester ocjh de ska komma idag
pumann,nja det mäter ju på lite högre hcg va? har du tagit en sticka också?
pumann,nä det brukar jag inte få.
Jag har testat i flera dagarn nu och fortsätter få svaga streck,galet drygt.vissa är starkare och vissa inte.vet inte hur länge man ska orka hålla på.....
linolle,jag vetinte för jag slutade med pilelr för dryga 6vsedan.så om jag går efter det så är jag i v 6+2 tror jag.vilket borde ge starkare.men jag ka nju haft äl seenare.