• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

pumann,hejjjaaaaa najs streck.

stora familjen,men neeeej :-/

• Meja JP

mina test har inte kommit än fick mail från testlagret idag att de kommer 2/1-12.de skulle få in de nya imorgon.
    BEställde från billigatester och de ska kommaimorgon,jag avskyr att vänta.därav jag hållt mig härifrån,för å inte bli knäpp

har en lite fråga istället,kan man ff plussa svagt i v.5+6? om jag tar min senaste mens innan jag slutade med pillerna,så "ska" jag vara i v.5+6.men det känns skummt att inte plussat tydligare än då? dock kan ju äl blivit senare efter jag slutade med p-pillerna.och då är ju bim senare,ååh svårt att veta.läängtar tills posten kommit imorgon

• Meja JP

sofia,ja jag har fått flera svaga,ochförhoppningsvis kan jag testa imorron igen.fast de är gör svaga.

liten,nä men precis,har bilder på testen i mobilen och tom där ser jag rosa streck.hoppas det visar mer pos eller helt neg imorgon så man får veta.

• Meja JP
    stora familjen,kram till er!!

n1987,där kan va nått ja

pumann,det är ju bara -2 än,det är inte kört än.

mammalinder, :-/ men det behöver väl inte vara kört för en rosa flytning? du harj u inte passerat BIM än.

timrasmus,jag ser ngt svagt på båda dina,det är ju så drygt när det inte blir starkare,precis så är det för mig med just nu

together90,nä där ser jag inget alls men prova ikväll igen om du plussar tydligare då?

litetbus, kram till dig!

bettyboop,säger samma som toghether,ta ett nytt test det ser lite smalt ut.

snaaart kan vi traller ner till posten,vid 12 ska den vara utdelad.så när sonen ska sova trallar vi ner
  • Meja JP

together90,jaaa har väntat å väntat beställde i lördags å de kom inte på tisdagen,så jag beställde från billigatester ocjh de ska komma idag

pumann,nja det mäter ju på lite högre hcg va? har du tagit en sticka också?

• Meja JP

Jag har testat i flera dagarn nu och fortsätter få svaga streck,galet drygt.vissa är starkare och vissa inte.vet inte hur länge man ska orka hålla på.....

• Meja JP

linolle,jag vetinte för jag slutade med pilelr för dryga 6vsedan.så om jag går efter det så är jag i v 6+2 tror jag.vilket borde ge starkare.men jag ka nju haft äl seenare.

cutepoison skrev 2012-01-01 11:17:47 följande:
    men varför fortsätta testa om du får svaga streck, då är du ju gravid. Jag tror du bara stressar upp dig. 

men de är ju så hmla svaga,men ha fått dem på både rfsu,testlagrets,testatidigt.fick ryck och beställde från testa tidigt när mina test från testlagret inte kommer förän tidigast imorgon.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester