- 

Kanske hade du inte Äl då.. sen finns det vissa som inte får ett plus fören BIM + 5 så.. Så länge mensen inte kommer finns det hopp!Undska skrev 2012-01-16 09:52:46 följande:Har inte en enda känning om att mensen är på G, konstigt! men jag är iofs inte helt säker på att jag hade äl den 1:a heller. Jag tycker det hade visats nu idag :(
                     - 

Och jag har passerat 30 med några år.. :-/Hoppas 2012 skrev 2012-01-17 09:11:15 följande:Jag är också 30 om några månader så jag jobbar med samma sjuka odds som dig..inte klokt alltså...
Är galet kissnödig men ska försöka hålla mig till posten kommer vid 12-13 tiden och ta ett test då... frågan är bara hur jag ska kunna gå ut med hunden innan det.. hehe, lär kissa på mig!

Fast om jag kan hålla mig så har jag då inte kissat på drygt 5 timmar.. då borde jag ju kunna ta ett test eller hur? för inatt var jag uppe och kissade två gånger, det gick inte 5 timmar mellan varje gång då.. - 

Ja just det!sweasmamma skrev 2012-01-17 09:17:45 följande:kissa i en burk !!! så kan du koppla av ,du kan sätta den i kylen så länge men det ska vara rumstemp när du testar =)
  Jag lär behöva kissa innan jag går ut med hunden.. då har det iaf gått 4½ timme sen sist.  

Tycker att det är lite jobbigt det där med att doppa stickorna i urinet. Måste köpa nya engångsmuggar.. Lättare med såna test man kissar på. Men köper sånt om jag får + på sticka..
Hur gör ni andra? har ni några tips till en nybörjare?
                     - 

Vi körde mest runt äl (fast det här va iofs första månaden vi försökte..) men jag blir alltid extra sugen runt äl, och är jag sugen blir mannen sugen.Hoppas 2012 skrev 2012-01-17 09:23:53 följande:30 och 30+ är väl bra grejor haha eller hur tjejer?
har alltid drömt att få barn runt 28 men men livet ändras....
HUr gör ni egentligen med sex under månaden? Om ni vill dela med er...är det ofta hela månaden, koncentrera på ÄL, etc...ja ni vet?
Kör ni ÄL test eller sexar på vid lust ...kan vara bra att få tips..

Mina två yngsta barn blev till efter endast ett samlag/barn.. Jag sa till pappan "ska vi göra barn så gör vi det idag" (märkte att äl va på G) så gjorde vi det och det blev barn. Men det är nog rätt ovanligt att det funkar så lätt...
Kan ju inte påstå att man är som kaniner annars, tre ungar, lång relation och passerat 30.. jag då får man va glad för det lilla! Haha!! Men vi hade skit kul runt äl nu när vi försökte, när vi skulle få till lite mys! Mycke skratt blev det! - 

ja men ett snapsglas kan jag ju ta! Vi dricker ändå aldrig snaps.sweasmamma skrev 2012-01-17 09:30:00 följande:ja men kissa i ett vanligt glas då .se bara till att det är rent och torrt .. kasta glaset sen =) jag har ett snapsglas som jag har bland mina saker på toa som jag använder och diskar ur när jag är klar....=) men deet används BARA till kiss=)
  Tack för tipset!
                     - 

men kisset måste alltså vara rumstempererat när man testar?
 - 

Nu är det snart 4timmar sen jag va på toa! Känns som jag spricker snart!!
  snart ut med hunden, sen testar jag KANSKE. Om jag fått några tester på posten.
 - 

Alltså, nu har jag haft molande värk i livmodern sen två dagar innan äl och idag är jag på äl +12. Öm när jag trycker lite lätt på magen vid livmodern. Är jag inte gravid undrar jag seriöst vad som är fel...

- 

Tog ett test idag, BIM -4. Jag får inte nån bra bild, men jag tycker mig se ett svagt streck. Mycket svagt rosa streck... frågade även mina barn om dom såg nåt och dom såg oxå ett svagt rosa streck... oh shit är min tanke..

- 

Men jag får inte till nån bild..
  kameran är 100 år så det blir bara suddigt och jag har tappat bort datasladden till mobilen.  
  ska se vad jag kan göra!  
  kollar igenom alla bilder i kameran när jag lämnat barnen, kanske går det att se på nåt kort.