Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Sapphiire skrev 2012-04-22 22:34:33 följande:
Jag beklagar ditt missfall. Jag var i v 6 när jag fick missfallet. Det konstiga är att jag brukar ha kraftig mens under 7-8 dagar. Men under missfallet så blödde jag 4 dagar, Första dagen behövde jag använde 2 bindor totalt. Helt konstigt, jag var så rädd att allt inte kom ut men läkaren på mvc ville inte undersöka mig, hon sa "du är inte gravid längre, testet visade negativ" Så kall hjärtad! Nu har jag ju testat svag positiv vilket verkar vara en ny gravid:) Hoppas hoppas att det inte är missfallet som spökar.Jag tror att du är i nästan samma situation som jag. Försök och tajma in när du har ägglossningen så får vi se om det blir ett plus:)
Haha jag trodde jag hade ÄL igår plötsligen rinner det likom till i byxanm och springer in tror det är mensen men bara flytningar.
Tänkte jaha äl då och kände på tappen men nopp den va stängd.
Idag har det varit lugnt helt lugnt.
Kände på tappen idag och ja den är lågt ner stängd av sig men vi får se helt änkelt.
Ska till läkaren i morgon och ska testa mig hos honom.
Få se man säger.
Men blir så rubbad i huvudet av tanke på Äl tester likom det är en plåga haha att komma igång och köra på.
Men när man lägger allt på hyllan så blir man gravid .
Vilken vecka e du nu på ?
Men FY jag blev det 2008 då sonen föddes med kejsarsnitt men då var mitt liv mkt allvarlig efter han föddes då han var väldigt väldigt stor av sig .