Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sapphiire skrev 2012-04-22 22:34:33 följande:
    Jag beklagar ditt missfall. Jag var i v 6 när jag fick missfallet. Det konstiga är att jag brukar ha kraftig mens under 7-8 dagar. Men under missfallet så blödde jag 4 dagar, Första dagen behövde jag använde 2 bindor totalt. Helt konstigt, jag var så rädd att allt inte kom ut men läkaren på mvc ville inte undersöka mig, hon sa "du är inte gravid längre, testet visade negativ" Så kall hjärtad! Nu har jag ju testat svag positiv vilket verkar vara en ny gravid:) Hoppas hoppas att det inte är missfallet som spökar.
    Jag tror att du är i nästan samma situation som jag. Försök och tajma in när du har ägglossningen så får vi se om det blir ett plus:)
    Sjuka läkaren bm det finns alltså blir så arg på sådanna folk !!

Haha jag trodde jag hade ÄL igår plötsligen rinner det likom till i byxanm och springer in tror det är mensen men bara flytningar.
    Tänkte jaha äl då och kände på tappen men nopp den va stängd.
    Idag har det varit lugnt helt lugnt.
    Kände på tappen idag och ja den är lågt ner stängd av sig men vi får se helt änkelt.
    Ska till läkaren i morgon och ska testa mig hos honom.
    Få se man säger.

Men blir så rubbad i huvudet av tanke på Äl tester likom det är en plåga haha att komma igång och köra på.
    Men när man lägger allt på hyllan så blir man gravid .

Vilken vecka e du nu på ?            
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    Sapphiire skrev 2012-04-22 22:43:21 följande:
    Lycka till imorgon och berätta gärna hur det går!
    Det här med tappen har aldrig riktigt varit min grej kan jag säga.
    Jag har försökt känna på den dem senaste dagarna och gissa vad!
    Den har gått upp(svår att hitta den) och nu är den helt stäng och det verkar vara slemproppen som sitter !
    :=)
    Förut så brukade man kunna känna öppningen och den brukade sitta lågt också.

Just nu är jag enligt familjelivs graviditets uträknare i v 4+0.

När har du BIM?
    STORT GRATTIS till graviditeten

Hmm jag har BIM ca om jag nu är regelbunden av mig efter skiten :-/ så borde jag få mensen den sista .
    men jag vet allvarligt talat inte nu längre då den gav mig väldigt svagt + och jag vet inte vad jag ska tro ? :-/  
  • 3 barns mamma84

Upptatering !
    Va hos läkaren innan kl 10.30 fick ta blodprov och gravtest som vissade neg och blodvärde som var låg 5,0 han ringde sjukhuset  Så nu har man varit på sjukhuset. fick ta blodprov och sen ska jag ta avföringsprov. sen ska dom göra vaginal undersökning för kraftig menstration och se varför den e låg. sen ska dom ge mig en slang in i munnen för och kolla magsäcken då jag har diarre och läkaren misstänkte magsår av voltarenen! sen var läkaren oxå kiropraktior så han tryckte min rygg på plats som var urled! sen ska jag äta tabletter i 14 dagar med. fyfan säger jag bara o blodvärdet var 5,0 så låg. så därför är jag jätte trött o kraftig menstration som förodligen gör att den e låg.
    Sjukskriven 1 mån .

• 3 barns mamma84
    Knasten83 skrev 2012-04-23 21:25:20 följande:
    3barnsmamma: Hua!! Låter inte alls bra! Hoppas du blir bra nu med medicinen. Också gjort gastroskopi (slang/kamera ner i magen), inget trevligt alls!! Lycka till!
    Rynkar på näsanMen FY jag blev det 2008 då sonen föddes med kejsarsnitt men då var mitt liv mkt allvarlig efter han föddes då han var väldigt väldigt stor av sig .
    Så man visste inte om jag skulle överleva.
    Så ajg fick sond en slang ner i näsan in i magsäcken UTAN bedövning och det bästa var ju (not) att man var nysnittad likom !!
    SHIT snacka om när läkaren berättade detta att jag fick panik och började gråta
    men nu vår jag bli sövd så det kommer väl inte att kännas hoppas jag.

MEN då undrar jag kommer jag bli inlagd ?      
  • 3 barns mamma84
    MissÖland76 skrev 2012-04-23 21:53:13 följande:
    Har uvi nu, behandlas. Ska fråga i morgon vad som kan hända. Har uvi ca varannan till va tredje månad i vanliga fall. Skulle behövt träffa urulog, men får vänta till efter förlossningen nu. Men du ska inte gå med uvi. Kram
    Dricka massa citron vatten det hjälper mot att inte få urininfektion .
    Jag har det själv kronsikt  men nu har jag klarat mig är väldigt noga av mig med att inte sitta i kallt att inte frysa om rumpan och stå upp o kissa i toalettet osv . 
  • 3 barns mamma84
    Knasten83 skrev 2012-04-23 22:02:40 följande:
    3barnsmamma: vanligtvis är det ett ingrepp man gör under dagtid så man får åka hem samma dag.

Usch ja, blev också snittad så kan bara tänka mig smärtan att klökas med snittad mage! AJ!!!
    Okej.
    Skönt att inte behöva sova på sjukhuset iaf

JA eller hur nysnittad och sen så massa skit och man får så jävla ont sen av ''spyreflexer'' fyfan vad det görde ONT !!!

Varför blev du snittad ?     
  • 3 barns mamma84
    znövit skrev 2012-05-12 17:37:26 följande:

nu kanske bilden blev bättre
    Stegring heeeelt klart !!
  • 3 barns mamma84

Grattis till er som fått + Glad

• 3 barns mamma84
    NuSkaViSe skrev 2012-05-14 22:15:27 följande:

ser jag i syne eller ser ni också något där? :)

Jag ser ett + men ett svagt + men lika stock som kontroll strecket grattis men jag tycker du gör ett test på fredag så kommer du och månag fler säga grattis
  • 3 barns mamma84
    TessLiihten skrev 2012-05-16 22:00:35 följande:
    Hur når man tappen och hur vet man att det är tappen man känner?
    Förlåt mig, men jag kan INGET sånt. Det är först nu som jag har börjat att "intressera" mig för sådant här. Så känner mig väldigt dum emellanåt när tjejerna i gruppen pratar om Tappar hit och tappar dit Tungan ute 
    Jag har varit en tappkännare i många år och jag vet hur min fungerar
    Men man ska kunna känna sin kropp.
    Så innan mens vid mens efter mens vid ägglossning efter ägglossning och graviditet
    I några månader så vet man till 100%
    Om det är något du undrar över så fråga eller maila på inbox .    
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester