• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Adnil: tycker det ser ut som ett solklart pluss :) men då jag inte riktigt litar på cb så skulle jag rekommendera att testa ett annat märke eller cb digitala bara för att vara säker :)

• popcornplaya

Gumsann: då plussade du på äl+10 då eller tänker jag helt fel ;)

Själv är det skumt, har alla symptom som jag hade efter jag plussat med sonen men eftersom det är såhär tidigt litar jag inte ett skit på dom utan ser det mer som ett tecken på att det inte blivit nått.... Har mkt molvärk, ömma bröst, rapar ;) mycket.... Jaja äl+7 så det är ju fejksymptom.

• popcornplaya

Klara: lika trevlig som vanligt alltså.... Nä nu orkar jag helt enkelt inte lägga mer energi på dig, over and out ;p

• popcornplaya

Jaha så var det äl+8 idag då.... Ligger kvar i sängen men ska väll snart gå upp och ta ett test.

Grattis till plus här i tråden!

Zelmalainen: jag har själv aldrig kännt på min tapp så där kan jag inte hjälpa.

• popcornplaya

Du har inte äl test av nått annat märke också att testa med? Tänkte om det är nått knas med dom äl testerna.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester