Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

TessLiihten skrev 2012-05-16 15:07:16 följande:
    Men vit/gula sega flytnignar, vad kan det vara tecken på?
    Det kan vara graviditet och det kan vara mens på G
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    TessLiihten skrev 2012-05-16 23:25:17 följande:
    3 barnsmamma84: Då var det mig tappen jag kände. Den var stängd, rund och lite hård. Vad menas med det?
    Det kan vara graviditet och det kan vara mens som är på gång .
    Det är väldigt olika.
    Nu vet jag inte när du har BIM likom men skulle nog säga att du har BIM om bara några dagar (stämmer det) ?
    Det kan mycket väl vara så att du är gravid.
    Men det kan vara så att du har mensen snart hos dig
    Men du ska inte deppa ännu.
    Men så du bara vet så ska du inte lita än på tappen då den kan ändra sig väldigt fort.
    Om du känner tappen nu ''väldigt bra'' och den inte har gömt sig än så kan den gömma sig efter BIM och då kan det vara så att man kan säga grattis till graviditeten.
    MEN
    den kan också öppna sig på 2 röda och så kommer mensen.

Min ja vid graviditeten är min Mjuk som marsmellos ''typ'' men stängd liiiite öppen då jag fött vaginalt .
    Sen är vid tappen beskyddad av bakterier och har massa vitt geggigt flytning och när man drar ut fingrarna.
    Som hand kräm (lotion)
    Den gömmer sig bakvägg och då är det svårt att få tag på den .                
  • 3 barns mamma84
    TessLiihten skrev 2012-05-16 23:42:10 följande:
    3 barnsmamma84: Jag har BIM mån el tis. Så om jag känner på tappen efter BIM, hur känns den då om det är graviditet?
    Gumman Om du kommer på BIM och den är gömd av sig stängd mjuk/hård det är olika men den ska gömma sig som den bekyddar mot dom onda likom.
    Så om den fortfarande är så på samma ställe utan att vända sig om mot mitten och glider ner mot mitten punkten och glider så pass ner att du bara behöver känna fingret in så känner du typ den så är det mens på G
    Men om den gömmer sig på BIM fram till BIM+/dagar kan du ta ett test och säga till mannen grattis du ska bli pappa
    MEN den kan vara så pass pålitlig att den kan komma på BIM+/dagar och så kommer mensen.

Men den goda tecknet är symtomer + att tappen gömmer sig . antnger ger massa flytningar eller ingenting . det är oxå väldigt olika för alla .      
  • 3 barns mamma84
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-05-17 13:37:21 följande:
    spännande...... du får gå in på dass på ullared annars och ta testet så du vet om du ska köpa bebiskläder när du ändå är där
    Hahaha håller med
  • 3 barns mamma84
    Royalle skrev 2012-05-19 16:25:33 följande:
    Vet inte vad jag ska tro.
    Nedersta från i morse, mitten igår EM och översta igår FM 

Och med ändrad skärpa.

Jag ser ett +
  • 3 barns mamma84
    Mini Léonie skrev 2012-05-25 22:00:08 följande:
    Ja tack och hej! Och lär dig att lyssna för folk menar inte illa för att de ifrågasatte sättet dom "kollade dig". Jag gjorde det Enbart för att jag själv var i samma sits för 5 veckor sen och blev "orolig" för din skull när du inte "följs upp" som jag trodde man gjorde! Nog om det nu, allt är garanterat bra och har såklart inte hoppats annat!
    Fy finner inga ord hur kallhjärtad du är som människa Skrikandes
    Man ser klart och tydligt att stegringen är hur fin som hällst och allt ser bra ut .
    Kanske därför läkaren inte hörde av sig.
    Så alla behöver inte ha dom du ''hade''   
  • 3 barns mamma84

Thegirl1 skrev 2012-05-25 23:19:25 följande:
    3barnsmamma84 tack för dina fina ord. Hemskt vilka människor det finns men jag tar inte åt mig! Vet att den människan blivit avstängd förr för att vara en riktig bitterf*tt* rent ut sagt.

Typist sådanna folk då men jag e glad för dig och jag ser snyggt + hehe (man kan inte bli gravidare) Tungan ute avis
    Hoppas att räkan den lillen nu växer och gror till en riktig stor bebis så du får bebben 2013  
  • 3 barns mamma84
    Thegirl1: Grymma snygga Cb tester och stort grattis sen njut av graviditeten och sen vet du vilka du ha hos dig i familjeliv och vilka du bara ska ignorera
    Men inte mig då hahaha Kram 
  • 3 barns mamma84
    malin7878 skrev 2012-05-25 23:16:59 följande:
    3 barnsmamma84: visst ser man en klockren stegring! Jag håller med dig fullt ut!
    Ja eller hur .
    Visst om testerna skulle vissa neg eller neg neg svagt + svagt + och sen neg ..
    Men nu ger det banne mig stegring så jag måste ha solglasögon hahaha för +:et är super stark av sig
    Tror jag aldrig i hela mitt liv har fått så starka +

Men sen har jag en mkt stark kännsla av att i henne mage befinner det sig nämligen 2 hjärtan och inte bara ETT utan TVÅ
    (synsk)       
  • 3 barns mamma84
    Trixxy skrev 2012-05-26 18:21:24 följande:
    OM det skulle vara så att jag nu kanske är gravid,varför är strecket iså fall så fruktansvärt svagt då?Skall det inte vara starkare på bim-5?
    För att du inte har kommit till BIM dagen än alla får inte super starka + på BIM- dagen
    Det är väldigt olika.

Jag hade svagt + väldigt vargt på BIM-6 hade fortfarande svagt + på BIM+3 men den ungen växte på till en människa iaf och ligger i sängen och sover.   
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester