• miapia43

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Madelonen1 skrev 2012-08-09 01:36:15 följande:
    Håller dem hårt Mia! :)
    tack vännen. god natt
  • miapia43
    en fråga bara. kan jag kissa nu innan jag lägger mig annars så blir nog sängen en vattensäng hihihi
  • miapia43
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-08-09 01:38:31 följande:
    Natti töser....jag svettas vidare....tar nog en nattprommis m vovven snart
    vad var det den hette nu igen. vad det astrid eller alice?
  • miapia43
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-08-09 01:39:27 följande:
    Klart du kan kissa....
    ok tack
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-08-09 01:39:57 följande:

Alice
    se vilket minne jag har. fast jag hade ju 2 namn natti natt
  • miapia43
    ingen som såg mina tester fast dom hamnade rättså långt bort efter allt strul inatt

morgondagens igår

kvällens

redigerade

tror ni det är ett spökstreck

• miapia43
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-08-09 11:44:44 följande:
    Svårt att säga med CB men jag tycker att det ser ut att ha rätt bredd.. och blått är det ju.. men ack så svagt.... inte mycket annat att göra än att vänta o testa igen tyvärr
    men jag är bara bim -22 så det kanske är därför det är svagt. ska ta nytt senare tror jag. verkar se bättre på kvällen
  • miapia43
    LisaW111 skrev 2012-08-09 11:47:03 följande:
    MiaPia43..  tja.. alltså det är ju verkligen gränsfall för man ska tro.. har du testat med annat än CB också?
    Jag har på CB fått liknande det du visar och både varit och inte varit gravid. Så har du en himla otur skulle det kunna vara spök. Testa med annat märke också tycker jag!! Hoppas**  
    nej ska testa annat senare
  • miapia43
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-08-09 11:51:55 följande:
    japp det tycker jag... testa mera

Bim -22???? ööööö skrivfel va??
    ja annars skulle det verkligen vara svagt hihi.  va du ute med hunden inatt. själv somnade jag som en stock.
  • miapia43
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-08-09 11:55:59 följande:
    näää hon sov ju som en stock... somnade nog framåt tre tror jag... sen ringde ju klockan straxt före sju men då hade jag varit vaken en stund redan. Sov en liten stund nu på förmiddagen i stället - inte bra egentligen för då blir det svårt att sova i natt igen men jag skippar kaffet i dag så får vi se om det blir någon sömn. Mannen frös hela natten för att fönstret var öppet så jag har lovat att vi ska ha det stängt nu....trots att jag svettas som en gris på nätterna.. men han ska ju upp o jobba.. jag är ju ledig några veckor till så jag kan slappa på dan
    drick en kopp varm buljong då sover du gott. det brukar jag ta på kvällen innan jag ska sova
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester